Estefania Trias II

Un relat de: barcelona444

CAPITOL 2: AIXÒ ES DE BOJOS!!!

La Mery esta tranquila a casa, quan de sopte l'Emily truca a la porta. Ella s'aixeca rápidament del sofà i va a obrir la porta.

-Mery! Qué fas avui? Quedem? - diu desesperada…
-Tinc rodatge - va dir mirant que no hi haguès cap familiar seu a prop.
-I no hi ha forma d'anar-hi? No vull quedar-me a casa per veure com el meu gat es menja els ratolins del garatge… Tots han sortit!!
-No pots venir amb mi, avui no es rodatge en directe…
-I que fair? Si em quedo a casa m'aburriré!
-Queda amb l'Heribert, ell sabrà què fer…
-Ve doncs m'en vaig ja…
-Eh Mery!!! Mira que he comprat!!! Una revista que surt la noia aquesta que tant t'agrada… - diu en Toni arribant a casa amb la revista en la mà.
-Estefanía Trias? - diu l'Emily.
-Sí… I ja se perquè… Està bonísima…
-Ugh - la Mery va fer cara de fàstic…
-A quina hora donen la serie? - diu en Toni.
-Dimecres a les 9 del vespre - diu la Mery.

Al dia seguent, comennça el primer dia de l'institut, en Toni comença primer de bachillerat i la seva germana 4rt de eso. En Toni va repetir 4rt de eso, per això ha de fer 1er de bachillerat quan hauria de fer 2on. I els dos aniràn al mateix institut.

En Toni, en arrivar, veu com un grup de persones de la seva clase es burlen d'un noi nou que va vestit de granjer…
-Eh - diu - deixeu-lo en pau.
-Mira qui ho diu, t'en recordes del primer dia… - diu un dels nois…

Toni recorda el primer dia a l'institut, ell venia del Vallès i anava vestit amb un mono de treball. Els mateixos nois, més joves en el moment, tambe es van riure.
-Així no em tacaré… - va dir en Toni.
I així va ser com es van fer amics.

-"Bones, em dic Migué" i acabu d'arribar d'Andalucía…"
-Yo sóc en Toni. I com es que parles català?
-"La meva mare es catalana… Vols un tros de bocadill amb qués?" (es refereix a un tros d'entrepá amb formatge)"
-No, gràcies…

Per altre part, la Mery i l'Emily començaren el curs nou.

-Ei! Germà! - diu la Mery en veure al Toni pel passadís.
-Veterà, novata, no germà, adéu! - diu ell i s'en va anar escales amunt.
-Mira Emily, nois de secundària! - diu al girar el cap cap a al dreta.
-Nois de bachillerat ! - diu la Emily mirant a l'esquerra.
-Creus que la Nadia i l'Ariadna estan aquí? - pregunta la Mery.
-Oh! La pringada i la super pringada - va dir l'Ariadna en pasar pel davant.
-Eh! Jo qui sóc pringada o super pringada? - pregunta l'Emily sense obtenir cap resposta.
-Ei noies! - diu l'Heribert . Caram! Esta aquí tot l'institut!!!
-Sí, te'n recordes del que va passar? - diu l'Emily.
-Sí - la Mery recorda que es va enfonsar l'últim dia de clase just després de sortir degut a les obres del metro.

Per en Toni, a la primera clase, pràctiques de laboratori, va ser "desastrossa", aixo va ser perque es va aseure al costat d'una noia molt maca, rossa, alta que es deia Mireia. I va arribar en Miguel.

-"Ei! Colega" - diu en Miguel.
-Miguel, veste'n - diu en Toni una mica furiós.
-Ah, ja ho entenc, t'agrada la companya, eh? - li fa copets amb el colze.
-Jo, me'n vaig... - va dir la Mireia.
-Veus! - exclamà en Toni.
-"Ostras" "Lo sento"!!

Aquell dia a casa…
-Ei, Toni, que tal el dia? - pregunta el pare…
-Un pesat de "granjalandia" Andalusía que es nou i m'amarga la vida…
-I saps que em recorda que el primer dia de secundaria…
-No m'ho recordis!!! Ja he tingut el Flashback!!
-Hola familia - diu la Mery quan arriba a casa.
-Que tal el dia filla? - pregunta el pare.
-Nadia i Ariadna continuen amb les seves.
-Ja et vaig dir que passessis d'elles.
-Ja, però sempre segueixen empipant-me…

Truquen a la porta.

-Hola Mery, Toni, Sr. Guasch - diu l'Emily.
-Hola Emily. Hem de parlar, vine - diu la Mery - Anem a la meva habitació…

I un cop a la habitació de la Mery.

-Qué volies parlar-me? - Diu l'Emily.
-No, de res. Que si et pregunten on vaig, tu dius que anem al centre comercial…
-Per què haig de mentir?
-Per tenir una escusa per anar a rodar?
-Ah! Cert.
-Aixi que si et pregunten on anem…
-Anem al centre comercial…
-Aixó mateix.
-Eh ! Noies ! Veniu ! - diu el Toni desde la seva habitació.

En entrar la Mery i l'Emily es queden flipant, perquè en Toni havia penjat pósters, biografies, fotos de revistes, fotos d'Internet i tot tipus de coses de l'Estefania Trias.

-La noia més maca del món… La millor actriu del món, que fa la millor série del món… Estefanía Trias!!! - va dir com si fos un presentador de la tele.
-Anem a veure el Polònia? - li diu la Mery a l'Emili després de fer una cara de flipada i de fàstic…
-Vale… - diu l'Emily espantada.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

barcelona444

3 Relats

0 Comentaris

2036 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00