Estava pensant ...

Un relat de: JOSEFINA

Estava pensant, asseguda al sofà. No sempre és bo pensar.
Vaig endinsar-me en el passat, tot pensant en persones que havien desfilat per la meva vida, unes compartint amistat, d'altres com a coneguts i prou, veíns, parents, botiguers del barri... una bona repassada.
D'algunes d'aquestes persones, em costa recordar la cara, i en tots els casos hi ha una imatge que m'ha quedat arxivada, dins els records, per damunt de totes les altres.
Estava pensant, en les seves veus, moltes de les quals em costa de recordar, i com algunes d'elles parlaven d'una determinada manera, segons el seu lloc de procedència, o el lloc on vivien.
Estava asseguda al sofà i pensava, si serà cert, que després d'aquesta vida n'hi ha una altra. Si és així, ves a saber si són tots junts.
Me'ls imagino passejant entre els núbols.
Estava pensant , mig endormiscada, i els pensaments es barrejaven amb somnis, imagino...
En els somnis, les persones fan coses estranyes. Al menys, en els meus.
Morts i vius es barregen en els somnis.
Diu que somniar que una persona s'ha mort, quan no ho ha fet, és allargar-li la vida. Ves a saber...
Però i quan a una persona morta l'ha somniem viva? Quin significat deu tenir?
No ho se pas.
Jo, asseguda al sofà, pensava i repensava, i m'endormiscava.

Comentaris

  • Somiar desperts [Ofensiu]
    Avet_blau | 25-05-2008 | Valoració: 10

    Es com una joia, poguer somiar desperts,
    fent servir tot el bagatge d'experiències
    i com una partida d' escacs amb un mateix,
    anar movent fitxes, endavant i enrera;
    barrejant identitats, afegint desitjos
    millorant caracters, i destruint malsons.

    i donar corda a il.lusions perdudes
    i revivint instants màgics,
    que tornen...uns intants,
    i donen vida.

    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125652 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).