Esperances

Un relat de: singer

Aquella pau segur que tornarà
quan serà el prat d'alegres flors cobert
i un raig de llum tenebra escamparà
vessant estranys perfums d'aroma incert.

Més, ara que l'hivern tot ho estrafà
desconhortant fervent, quan tothom perd
color i calor, l'eixarreït profà,
el llec versista és a l'amor obert.

Aquesta pau que tots dos desitgem,
amb la mà al cor, un dia arribarà
perquè és la pau la fusta que ens farà

de sostre i llar, i Amor el nostre pa.
I aquest amor segur que portarà
força i conhort a qui ja Mort no tem.

Barcelona, 8 d'octubre de 1992

Comentaris

  • Anagnost | 19-06-2008 | Valoració: 10

    Amb el regust de l'obra pulcra, ben feta, aquest sonet se't desfà entre els trencs de l'entenimnet, i mentre llegeixes ets conscient que allò que tens davant els ulls no és un poema qualsevol. A mi, aquella pau que ha de tornar ja ha començat a arribar-me tot llegint aquests bells versos.

  • esperances[Ofensiu]
    XvI | 30-05-2008

    No en sé gaire de poesia, o sigui que no et puc oferir una crítica massa productiva. Et puc dir que m'agrada el conjunt i la sonoritat, no queda forçat en cap moment. Potser el que menys destacaria és que fa servir moltes rimes en forma verbal, sempre que no sigui l'objectiu que perseguies, és clar.

    Benvingut a RC. Un lloc que captiva, il.lusiona i anima a escriure i compartir-ho.

    salutacions

  • Clar de lluna | 30-05-2008

    ...l'esperança, allò que no es pot perdre mai. Segur que tornarà... o per la data, segur que ja ha tornat.

    Benvingut/da a RC, una forta abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de singer

singer

4 Relats

12 Comentaris

3888 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Escric poemes des de finals de la dècada dels vuitanta, en el meu pas per la Facultat de Filologia Catalana. Allà vaig conèixer alguns lletraferits que em van influir, sens dubte, però jo ja escrivia abans; als 15 anys vaig escriure dues obres de teatre que vam enregistrar per la ràdio. Bé, també escric un diari, però això és purament un entreteniment per a mi, el que realment estimo és la poesia i els nostres poetes. També els d'altres països. La resta de biografia, d'altres branques, no interessa aquí d'expressar-la, és un recull de diverses activitats en els més diversos camps, Carpe Diem.