Esperança

Un relat de: Helea

Jo canto, renego i ploro
Pels qui no hi són.
Jo canto renego i ploro
Pels qui van viure la repressió.
Jo canto renego i ploro
Pels què no van veure la llibertat del sol.
Jo canto però ja no renego ni ploro
Perquè els ideals encara hi son.
Jo canto però ja no renego ni ploro
Perquè se que un dia molt aviat
S'acabarà aquest malson.

Comentaris

  • esperança[Ofensiu]
    kispar fidu | 06-11-2005

    ... per a "un món millor", o un "lloc" millor.
    Esperança per aquells que no van tenir llibertat, que no van tenir sort de veure complerta la seva esperança.

    Esperança perquè encara hi ha oportunitats. Perquè encara es mantenen les il·lusions. Per lluitar per allò que estimem i sentim nostra.
    Esperança i ganes de lluitra amb força pels nostres ideals. De seguir caminant sense perdre el rumb i sense dixar-nos véncer.

    A vegades costa, però cal mantenir l'esperança.

    Que vagi bé!
    Gemm@

  • Gràcies[Ofensiu]
    Helea | 13-03-2005

    Ei Jordi, gràcies pel teu comentari, tens raó que en principi la paraula renegar, sona a que nego als que van lluitar per l'esperança, bé, el que volia expressar és que m'agradaria renegar del moment en que,en un principi l'esperança es va perdre. De totes maneres moltes gràcies perquè no m'havia fixat en aquest aspecte.
    Una abraçada!

  • Esperança[Ofensiu]
    George Brown | 13-03-2005

    Canta, canta i segueix cantant... hem de cantar a l'esperança perquè ens acompanyi en aquest llarg camí de la nostre vida... podem plorar pels que van lluitar en nom de l'esperança, però no hem de renegar de res ni de ningú... sempre hem de mantenir els nostres ideals i lluitar per ells... ‘morir' per ells i amb ells!
    Un cant a l'esperança molt bonic, amb força. Amb el record de temps passats i la il·lusió de temps futurs.
    Si t'he de ser sincers, l'únic que no m'ha agradat d'aquest poema, és el fet de ‘renegar', estàs segura que és el que volies expressar?... no ho sé, m'ha sobtat.
    M'alegro que hagis retornat amb força!

    una abraçada,
    Jordi.

l´Autor

Foto de perfil de Helea

Helea

6 Relats

9 Comentaris

6868 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Hola! sóc una reusenca amb cor falsetà de la collita del 83; noia de lletres, faig Dret tot hi que la meva passió és la història i una gran fanàtica de la guerra civil espanyola. Això d'escriure és una faceta que no tinc molt desenvolupada i que només ho faig quan em venen les rampellades d'inspiració.
Potser el que escric no es gaire bo, però tot esta basat en la meva vida, carregada de situacions surrealistes.
Salut i una abraçada a tots/es!!