esperança

Un relat de: shine

La tarda és fa fosca,
la teva llum m'il·lumina el camí.
Cada minut que passa s'hem fa etern
I l'esperança de tornar-te a veure es el que em fa estar viva.
Encara m'acompanyes en aquells moments dolorosos
però no n'hi ha prou en tenir-te lluny, recordo aquells dies d'estiu, abraçats sota la lluna amb l soroll que el vent onejava les fulles ....
Aquells dies feliços que temo no tornar a viure.
De cop s'atura el temps i torno a sentir el mateix que aquella nit,
les teves carícies, els teus petons, el teu somriure, la teva mirada ....
tot el que em tornava boja.
En aquests moments em sento rodejada d'una profunda solitud i desesperació al no tenir-te entre els meus braços.
Dia i nit et veig en tots els racons d'aquest etern món que ens envolta., i en els somnis no em deixes de perseguir dient-me que m'estimes.
No se, si estic perdent el temps escrivint-te paraules d'amor, perquè se que d'aquí poc la pluja que caurà les esborrarà.
Però es que tinc por, por de mi, por de tu, por del futur, del nostre futur, por dels records, ....
Vaig pintant somriures de paper, sospesant tot el temps entre les mans, l'aire s'ha enfosquit intentant esborrar el passat.
Però no puc, tu mi ets massa present, són masses els moments bons que he passat amb tu, i m'és indiferent l'agonia que estic passant, jo només espero l'arribada d'aquesta esperada esperança.
Potser un dia d'un estiu llunyà la teva veu arribi de l'infinit i sigui el vent mentres jo t'escric paraules d'amor.
Un cop més tedi d'amor ancorat al mateix port, esperant-te eternament !!

Comentaris

  • és clar, ara ho comprens...[Ofensiu]
    Capdelin | 16-01-2005

    no m´escrius perquè... "estàs pensant en ELL, abraçats sota la lluna i amb el vent fent onejar les fulles..." ( què wpoooo! ) je je je i jo aquí... esperant... je je je

  • sí, tinc...[Ofensiu]
    Capdelin | 16-01-2005

    l´ESPERANÇA... que molt aviat arribarà l´email... je je je què massoquista que sóc... va, no puc esperar eternament... un no és de pedra! deixa de mirar fora del tren, gira el cap i digues... (ala!, quins ulls!) QUAN...? no pararé!!! je je je et rendeixes??? si vols tocaré el piano...je je je ja que somies desperta doncs... somia!!! ( ja estàsa gust amb tu mateixa? ( com diu la teva bio... )

  • esperant...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-01-2005 | Valoració: 10

    "vaig pintant somriures de paper..." esperant... amb por...
    i jo espero... que aquests somriures els pintis amb els teus llavis en aires d´amor, reals... que ofeguin els teus dubtes i les teves pors...
    esperant, però sense desesperació... patint, però sense morir-te... VIVINT... encara que l´ànima estigui tocada i trista...
    demà... serà molt millor!
    ptons i una abraçada... i... cap al tercer relat... no em fallis, eh?!!!

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Foto de perfil de shine

shine

24 Relats

64 Comentaris

34304 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
CALLADAMENT

Des d'aquesta aspra solitud et penso.
Ja no hi seràs mai més quan treguin fulles
els pollancs que miràvem en silenci
des del portal de casa.
Tantes coses
se m'han perdut amb tu que em resta a penes
l'espai de mi mateix per recordar-te.
Però la vida, poderosa, esclata
fins i tot en un àmbit tan estricte.
Tu ja no hi ets i els pollancs han tret fulles,
el verd proclama vida i esperança
i jo visc, i és vivint que puc pensar-te
i fer-te créixer amb mi fins que el silenci
m'engoleixi com t'ha engolit per sempre.

Miquel Martí i Pol


** Per si algú vol xerrar una estoneta:



urgell38@hotmail.com