Epigrama ( L'infant)

Un relat de: salvatore vinyatti

Tothom al seu entorn, tots pendents d'ell. Quina gràcia ! La satisfacció es deixa notar en les cares, els llavis, al resplendor dels ulls amb la contemplació plena de goig.

Gauiteu avis, guaiti àvia, com camina...

I tots pendent d'ell...

L'infant camina uns passos, trontolla inestable, sembla un saltamartí, sembla que va a caure, però no, segueix... riu, somriu, tothom riu embadalits estirant i oferint les mans; semblen tots amatents... i l'infant segueix... i finalment cau de cul.

Tots riuen... l'infant plora! No ha passat res!!!
I encara riuen.
Pobre infant, tots amatents i rient i al final, ai.làs!
De cul per terra!

¡ Aquests adults!

Comentaris

  • Quina tendresa[Ofensiu]
    monise | 26-10-2004 | Valoració: 10

    Quina raó que tens tots estem pendents dels nadons quan són petits perque no saben expresar el que tenen i desprès perque ho expresen molt,però no deixa de ser tendre.

    Molt maco l'epigrama modern,segueixes les mateixes pautes peró amb distint estil.

  • Felicitats Salvatore!![Ofensiu]
    lilium | 25-10-2004 | Valoració: 10

    És un poema realment quotidià i que en totes les cases succeeix quan hi ha un infant (sigui un fill, un nebot, un cosí, un net, un amiguet,..) perquè no deixa de ser una criatura meravellosa, crida l'atenció perquè és com un barrufet i tothom l'aprecia. Per cert, aquest poema m'identifica com a adulta, perquè sóc mare d'una filleta i ja sé el que és aquesta situació tan ben descrita que tu en fas. Felicitats pels teus poemes!! Segueix escrivint... Un petó de Lilium.

  • M'ha agradat molt!!!!!![Ofensiu]
    agent secret | 12-10-2004 | Valoració: 10

    Trobo que és un text formidable i preciós, molt interesant i divertit.
    Però he trobat una paraula que m'ha estrenyat molt i no sé que vol dir, la paraula és ai.làs!
    M'agradaria que em poguessis contestar!
    El meu correu és:

    davidmarti6@hotmail.com


    Ah per cert m'agradaria que miressis el meu relat del Baix Empordà.
    El meu nick és ESCACS.


    Espero resposta de la paraula ai.làs!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

372259 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.