Envia un veterà !!!!!!

Un relat de: Antonio Mora Vergés

Anys i anys de menyspreu, de cares llargues, de sancions econòmiques disfressades d'informes objectius sobre actituds i aptituds, fins de mobbing actiu en algun cas, i de cop i volta, tothom vol tenir a la seva oficina un veterà!

Ara resulta que tenim coneixements i experiència, que connectem amb la gent "real", no certament amb la que surt als supòsits de llibre, sinó amb la que pateix per arribar a fi de mes, la que no te clar el sentit del vot en el referèndum de l'Estatut, la que com nosaltres mateixos, te fills casats o per casar, i nets ; la que ha patit ja alguna pèrdua a la vida i/o a la família, la que espera només que tot plegat, com es temien els del poblat franc de l'Asterix, no ens caigui el dia menys pensat el cel al damunt.

Ara toca - segons sembla - esprémer una mica més aquesta consciència , que desprès de molts i molts anys, encara ens fa sentir obligats i agraïts, davant d'una empresa que certament més enllà de la propaganda, no es preocupa gens per les persones. Cap problema, que comptin amb nosaltres, ho farem amb tot l'entusiasme, de fet esperàvem aquesta reacció des de fa molt de temps, alguns fins desesperàvem ja de veure-ho!

Molts d'entre nosaltres, constituïm una part bàsica del teixit social, estem a les Organitzacions socials, a les Entitats esportives, o culturals, formem part de la pinya que fa funcionar de forma desinteressada aquesta societat, i ara ens demanen que tornem a sentir els colors, a lluitar per l'equip de casa!. Ho diré d'una forma simpàtica, estan bojos aquests romans!, si existeixen encara els colors, si l'equip de casa, continua trobant-se a la lliga de les estrelles, és per - entre d'altres, entre molts d'altres - el nostre suport, constant, pacient, a contracorrent, quan costava de donar, quan la raó et deia, "aquesta gent no s'ho val", nosaltres hem estat al peu del canó, cada dia, sense defallir, i no pensem en aquestes alçades de la nostra vida, fer canvis justament en aquest sentit. Estem, estàvem i estarem sempre disponibles!

De tota manera, que facin comptes, només hi ha el que hi ha, i del jovent que comença, els millors no arriben al segon any entre nosaltres, els estalvis han deixat un gran forat a les estovalles, i malgrat sentir-nos molt motivats i entusiastes, tots passem llargament dels cinquanta anys!

En el meu cas, com en el dels meus 11 companys, ens varen batejar com els apòstols, ho tenim molt i molt clar, allà on siguem necessaris, allà on clarament s'esquerdin les línies per la pressió diària, allà estarem, sempre amatents a servir fins al darrer alè!

A les seves ordres, es presenta un veterà!

(A) Antonio Mora Vergés

Comentaris

  • sin título[Ofensiu]
    yomimismo | 30-06-2006 | Valoració: 10

    ¿Qué te voy a decir yo..........plumilla veterana, que no te hayamos dicho ya unos u otros. En este caso, me añado al comentario del otro apóstol. De todas formas, queriendo ser tan positivo como se pueda ser, y coincidiendo contigo que hemos estado para las duras y las maduras haciendo lo que se nos pide de nuevo, quizás (y sólo quizás) pudiera añadir que si en alguna época más o menos larga, hemos pensado que nuestra querida empresa no se preocupaba mucho de las personas, no ha sido la empresa en sí, que ya sabemos que es un ente representado por personas, así que quizás han sido las persnas representantes las que nos han dejado a todos un tanto de lado (no pretendo ser cruel en mis expresiones y lo pasado, pasado está). Ahora, esas personas representantes (otras) nos han intentado transmitir otro mensaje. Sabemos que seremos un grupo de "especial seguimiento", para sacar conclusiones que les intereses. Yo o acpto, me conformo y añado que, por mi parte, también llevaré mi seguimiento personal de todo esto. Espero que no nos tengamos que sentir frustrados ni engañados, sino lo contrario, o sea, lo que nos querían hacer pensar. Así que, aunque es cierto que poco podemos cambiar, ese poco que no falte, porque muchos pocos hacen un mucho, y si es para bien......mejor. De momento por mi parte puedo decir que llevo un equipaje positivo variado, y entre lo más importante he de decir que ha sido un placer y un privilegio encontraros a algunos compañeros, reencontrar a otros y si más no, saludar a otros.Veamos lo que el tiempo nos depara, ya hablaremos.

  • insuperable " el vetera "[Ofensiu]
    123abr | 23-06-2006 | Valoració: 10

    Mi querido Antonio.....entre cometes....hay que ver...lo mismo sirves pa un barrido que pa un fregao...estoy alucinao de la pluma tan maravillosa que Dios ta dao...en fin....pa que se enteren aunque creo que no estan para eso....pero aqui si hay uno que se ha enterao..y te entiende..que es lo mejor...Cuando uno escribe como escribes y te entienden como te entiendo....eso si es comunicacion...y es mas ..es hasta comunion o quimica o como se diga..en fin ..a bote pronto no se que mas..un saludo y sigue asi...con esa clase ..querido profesor.

l´Autor

Foto de perfil de Antonio Mora Vergés

Antonio Mora Vergés

6917 Relats

1201 Comentaris

5458073 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Antonio Mora Vergés, l'Argentera 1951, col·laborador del setmanari La Forja de Castellar del Vallès, Nova Tarrega, de Tàrrega , Diari de Sabadell, La Tosca de Moià, El Balcó de Montserrat de Vacarisses.
Editor del blog :
coneixercatalunya.blogspot.com ,
col·laborador de les pàgines web www.guimera.info, i els diàris digitals de : www.moianes.net
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/
http://www.naciodigital.cat/llusanes/
http://www.naciodigital.cat/elripolles/
http://www.baixllobregatdigital.cat/
e.mail mora.a@guimera.info
e.mail amora@moianes.net
email guimera.mora@gmail.com