ENS ESTAN FOTENT EL PEL!...

Un relat de: Jomagi
(***) Malauradament per a mi, un podrit MURPHY m’ha fotut una putada, no se com, però m’ha eliminat in aeternum tot el meu recull de relats i no puc recuperar-los!... Voldria que m’acceptéssiu de nou com un altre més. Gràcies.

ENS ESTAN FOTEN EL PEL !...

L’altre nit en uns moments d’aquells depressius, en què t’arrossegues pel terra, que vols desaparèixer, vaig caure en l’error d’escoltar Scheherazade Op,35 de Rimsky Korsakof...

Amb els ulls mig humits vaig pensar...

Com pot ser que uns podrits consaguinaris genètics d’aquells il·lustres i grans creadors, siguin avui dia una colla de porcs dirigents polítics i militarots reptilians, dedicats en cos i anima ha activar les neurones de joves, nois que, be sigui per ignorància o per POR, els hi son anul·lats dels seus cadells cervells, els més mínims valors humans?...

A molts d’ells els hi han activat les pitjors doctrines per convertir-los en besties i màquines de matar, violar, torturar i assassinar!...

És així com hem d’acceptar el futur d’aquesta desgraciada humanitat llastrada per dirigents inútils, corruptes, malèfics i podrits a l’empara de lleis caduques i anacròniques?...

***

Paradoxalment aquí, avui a Catalunya, els nostres grotescos polítics, amb les seves estúpides esbatussades ens estan fotent a tots el pel a cor que vols; mentre les tumorals dretes feixistes creixen com una metàstasi contaminant-t’ho tot!...
Deixaré d’escoltar Rimsky’s-Korsakof’s i els Segadors. Tots em fan passar vergonya!...

Abaixar el cap?... AIXECAMENT, SUBLEVACIÓ !...

Comentaris

  • Prou bé | 02-10-2022

    I anem a la perruqueria com si res!
    Amb total cordialitat

  • Prou bé | 02-10-2022

    I anem a la perruqueria com si res!
    Amb total cordialitat

  • covards[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 01-10-2022 | Valoració: 10

    sublevació. I tant.Ara toca articular-ho. Llàstima que el català es consum a casa.Empassant-se escombraries per postres.

  • Enhorabona[Ofensiu]

    Ja has recuperat el teu perfil original.

    I ara vigila! ;-)

    ARC

  • Rosa Gubau | 30-09-2022

    Em sap greu que s'hagin esborrat tots el teus relats. Una llàstima. A veure si els pots recuperar d'alguna manera.

  • Reinvindicació[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 30-09-2022 | Valoració: 10

    Quina raó tens, ens prenen el pèl tot el que volen i més, no se'n salva ni un dels mal enomanats polítics. Un fàstic tot plegat.

    Bon relat Jomagi !!

    Cordialment.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Jomagi

Jomagi

4 Relats

14 Comentaris

2212 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00