Enrere

Un relat de: ediami
Només hi havia ràbia a la seva mirada. Una ràbia que no sabia d'on sortia, que no entenia. Dia rere dia la seva mirada s'anava enfosquint i no arribava a entendre el perquè.
El temps ho cura tot. Sempre havia sentit aquella dita i ara se n'adonava que era mentida. El temps el que fa és canviar-ho tot: l'espai, el temps i, sobretot, les persones. I continuava preguntant-se el perquè, però no hi trobava la resposta.
Però havia decidit no continuar. No volia patir, ja no volia. Hi havia moltes maneres de solucionar-ho, però cap d'elles li agradava i no tenia més ganes de continuar lluitant. Potser era el moment d'escollir, el moment de decidir quin camí agafar. Potser havia arribat el moment de deixar-ho tot enrere i no tornar...

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    ediami | 03-03-2011

    Moltes gràcies a tots!! Suposo que teniu raó, que s'ha de donar una altra oportunitat però és el que dieu, encara crema...
    Un petó!

  • Sincerament...[Ofensiu]
    enut | 26-01-2011

    m'ha encantat.

  • Imagino...[Ofensiu]
    zapatitos | 24-01-2011 | Valoració: 10

    Imagino per un moment que he sigut jo l'autor del relat. Que tot ha sortit del meu cap. Però no. No he sigut jo. Ha sigut ell, o ella. No ho se. I ara no importa. Només gràcies. Gràcies ediami per ficar-te tan dintre de mi. Encara crema. Encara ens crema...

  • Molt bé!!![Ofensiu]
    Alba Vila | 24-01-2011 | Valoració: 8

    M'ha agradat molt aquest relat, trobo que descrius molt bé la siutació del protagonista en que s'ha de decidir.

  • és un relat que desprèn[Ofensiu]
    joandemataro | 24-01-2011 | Valoració: 10

    un estat de gran desencís però cal superar-los i sobre tot donar a la vida sempre una oportunitat més, només una però sempre...
    salutacions des de mataró
    joan

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

ediami

2 Relats

10 Comentaris

1862 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Últims relats de l'autor