Encertat, equivocat, però mai arrepentit

Un relat de: Cincdos

És dijous t'he escrit quatre paraules...
Uns llavis desgastats, uns ulls que no volen seguir mirant, una llengua força derrotada, i ara què?
Maleeixo els meus versos, els mil brindis que encara seguiria dedicant i tot allò que t'envolta en el teu petit món perdut, que només apareix una fada i un noi que mai deixa de lluitar.
"Amb força, amb compte que potser mai més et podràs aixecar, breus paraules d'un savi."
Però el noi mai fa cas, res escolta, res amaga i encara i encara segueix amb la mateixa estela.
Necessit escoltar a algú important "com el recompte dels meus dies, com el preludi del nou any, seguirem lluitant per la vida, pel somriure i pels nous dies"
Com un dimecres qualsevol, ens mira'm, rellisca'm, torna'm a somiar, res cal, dues espurnes, ja n'hi ha prou, sempre sa mateixa pel·lícula, una simple raó, el mateix destí.
En definitiva no val la pena com el vell ignorant només diria cal dir "uns nous llavis per tornar a començar!!!"
Potser avui, potser demà, potser...

Comentaris

  • a poc a poc[Ofensiu]
    jOaneTa | 09-01-2010 | Valoració: 10

    m'he anat endinçant dins el relat... i de sobte m'ha escapat un somriure!
    "Sempre sa mateixa pel·lícula"
    és tan nostre, tan de Mallorca...
    M'encanta!


    jOaneTa

l´Autor

Foto de perfil de Cincdos

Cincdos

93 Relats

192 Comentaris

89424 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
26/01/1990 Mallorca.
Barcelona - Girona - Madrid - Son Sardina.

Perquè el temps ho deixa tot en el seu lloc. Perquè els somriures sobrevisquin en un món de raons i il·lusions. Per poder així tastar mil "potsers", mil acudits i un sol món que em de triar i rebutjar com el cost d'oportunitat, com els dies comptats, com cada situació en cada precís instant.

Parlar, callar.
Recordar, desitjar.
Estimar, oblidar.
Atzucac, xiuxiuejar.

Si parles i ningú s'immuta és com si no haguessis dit res.
(Risto mejide)

Si quelcom;
David Pol Guiscafré
Cincdos52 (Twitter)
davidpol52@hotmail.com
http://cincdos.blogspot.com.es/

Jo escric, tu interpretes.