En la nit de Reis

Un relat de: socmas

Avui he pensat: primer en la noia que jo estimo; després he pensat en la basarda. Fòbia a alguna cosa desconeguda, esmorteïda i opaca.
També he pensat en els meus pares, en el meu gos i en el alturó. Turó on he passat tantes tardes rient i plorant. On he xalat i m'he angoixat.
Deixo enrere l'ahir i miro, tanmateix, al demà.
Com viu tanta gent sense roba i sense un euro?
Penso en Paco i en Joan, menjant i bevent gall i xampany. Penso en l'Antonio i la Rosa, bevent brou i soda.
Vergonyant el que no arriba a fi de mes i no se li servin els seus desitjos, en el dia de Reis, que només li portaran un parell de faules mal comptades.

Comentaris

  • La nit de reis...[Ofensiu]
    Grocdefoc | 16-01-2009 | Valoració: 10

    ...per alguns és il·lusió i per a d'altres introspecció. Cosa que crec que és el que evidencia el teu petit relat. A on hauria de donar-se la màgia, les indignes situacions humanes es multipliquen, i, aleshores, tot sembla una infernal comèdia o mentida, oi? Amb poques línies fas reflexionar sobre moltes coses, i a mi m'agrada.
    A reveure.

  • Moltes gràcies i moltes felicitats![Ofensiu]
    bocidecel | 11-01-2009

    També hi tens a veure...

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

l´Autor

Foto de perfil de socmas

socmas

17 Relats

12 Comentaris

17008 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
No sé què és, la ment, però sí que sé que no té res a veure amb un dipòsit, un continent, un safareig, un llac, una galleda... Si hom parteix d'aquí no es va enlloc.[...] Miquel Bauçà

-------------------------------------------
L'home estima els relats perquè els necessita. En cada relat, entre principi i fi, hi ha condensada una altra experiència vital que passa a ser nostra si ens commou.

Enric Sòria

--------------------------------------------


Cal dir-ho tot? "Jamai". Mentir: sempre, encara que no en sapiguem. Miquel Bauçà