em mulles

Un relat de: jaumesb

Em mulles
amb el teu amor,

em fas créixer
amb el teu somriure,

Em puges al cel
amb les teves ales.

Comentaris

  • Un amor[Ofensiu]
    Andrea_Subirana | 09-01-2006

    que et fa creixer i que et transporta al paradís, només amb un somriure i amb el batec d'unes ales enamorades.

    La teva poesia és preciiosa, per la sencillesa amb la que saps dir coses tan importants i meravelloses del dia a dia.

    Salutacions.

  • Imprescionant[Ofensiu]
    _ | 23-12-2005 | Valoració: 10

    Molt maco, molt tendre, imprescionant.
    L'unic defecte k trobo als teus relats es que son massa curts, m'agradaria poder llegir coses així de boniques, però més llargues, per disfrutar-les a fons.

    Bones festes i gracies per comentar-me, tot just començo a escriure, tinc 14 anys i m'ha fet molta il·lusió k algú em comentes, sé k de moment no ho faig gaire bé, però m'anima.

    Gràcies de tot cor!k vagi bé, bones festes, te les mereixes!

  • poema red bull..je je[Ofensiu]
    Becari | 21-12-2005 | Valoració: 10

    fantàstic com sempre
    bon nadal

  • Deliciós[Ofensiu]
    brideshead | 21-12-2005

    Quina capacitat que tens per dir tant amb tan poc... "em puges al cel amb les teves ales"....

    Amor profund, estimació intensa. Sensacional.

    Gràcies pels teus comentaris, per la teva amabilitat, pels bons ulls amb què em llegeixes!

    Bon Nadal i una abraçada molt gran!

    Per cert, ets de València?

  • preciós...[Ofensiu]
    N | 16-12-2005 | Valoració: 10

    Curt...però amb molts sentiments...senzill...però molt pler!M'ha agradat molt!
    Un petó!!!

  • ets...[Ofensiu]
    Capdelin | 15-12-2005 | Valoració: 10

    l'especialista de micro-poemes, saps concentrar la idea en pocs versos i ets un cantautor de l' AMOR... estimes i et deixes estimar i mostres un respecte immens als éssers humans... ets com un petit déu!
    una abraçada!

  • Mullar-se d'algú...[Ofensiu]
    angie | 14-12-2005

    és la sensació més refrescant per a l'ànima...
    M'ha encantat aquest poema curt i concís. Dius tant amb poques paraules......

    Ah, gràcies pels comments....

    Un beset en verset,

    angie

Valoració mitja: 10