Em fas riure

Un relat de: JOSEFINA

Em fas riure, amb aquest posat teu, entre distret i com al cas de tot. Em fas riure quan et veig enclastada a l'estufa. Em fas riure quan et posses al respatller del sofà per mirar-me fixament. També en fas riure quan al matí em fas de despartador, llepant-me la galta. Em fas riure quan obres els ulls esverada perque un soroll t'ha espantat. Em fas riure quan et trobo entrepeus i gairebé em fas caure. Em fas riure quan mioles perque vols que t'ompli el platet de menjar. Em fas riure perque em recordes al meu pare que et mimava i et cuidava amorosament i que et va deixar d'herència, perque em fessis companyia.Em fas riure perque ensumes el meu dinar, esperant que te'n doni una mica. Em fas riure quan no et trobo i apareixes sota una manta arraulida i silenciosa. Em fas riure ... no hi puc fer més. La meva mixeta, bonica, d'ulls verds, i edat desconeguda, perque la van recollir al carrer... em fas riure tant quan sembla que em vigiles, que em controles, que vols saber-ho tot. Em fas riure, si. Em fas riure molt.

Comentaris

  • Provocant sentiments,[Ofensiu]
    Avet_blau | 12-02-2008 | Valoració: 10

    Provocant sentiments:
    animals de companyia,
    sovint sempre somrient,
    mai amb traició,
    sempre afables,
    mai emb rencor,
    sempre contents.

    a vegades mes humans que nosaltres...

    Avet

  • El teu gat.[Ofensiu]
    jos monts | 11-02-2008 | Valoració: 10


    El teu relat m'ha agradat, per que he recordat els meus gats.
    M'ha fet riure i pensar que jo també he tingut gats, vaig naixé amb gats i gossos.

    josmonts

    Si no es massa demanar-te, el teu mail.

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125775 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).