Els cinc sentits

Un relat de: Bolet

Deixa'm la vista, i només miraré els teus ulls per tal de trobar la part que falta de mi mateix.
Deixa'm l'oïda, i només pararé atenció per escoltar la teva veu entrant dins el meu cos, faré que els teus mots siguin desitjos fets realitat.
Deixa'm l'olfacte, i m'aproparé a tu per tal de sentir la teva olor i que tu sentis la meva.
Deixa'm el gust, i lleparé cada centímetre del teu cos.
Deixa'm el tacte, i t'abraçaré i t'acariciaré fins que t'adormis.
Deixa'm els cinc sentits i faré que els nostres cossos esdevinguin plaer.

Comentaris

  • Plaer amb els cinc sentits...[Ofensiu]
    aiguasalada | 02-05-2007 | Valoració: 10

    "Deixa'm els cinc sentits i faré que els nostres cossos esdevinguin plaer"

    Aquest vers resumeix perfectament la força de les teves demandes de vista, oïda, olfacte, gust i tacte...
    Per tal de mirar els teus ulls, d'escoltar la teva veu, de sentir la teva olor, de llepar el teu cos, d'abraçar-te i acariciar-te...
    Tots podem donar gràcies per gaudir de la meravella dels nostres cinc sentits!!
    Si tens temps, i ganes lògicament, m'atreveixo a recomanar-te la lectura del meu poema "Plaer a tres". Si ho fas ja em diràs quelcom del que t'ha semblat.
    Una abraçada càlida i primaveral de la meva
    aiguasalada

  • AiDuS | 29-03-2007 | Valoració: 10

    Està molt bé!! I tens tanta raó...

  • Et deixaria, et deixaria[Ofensiu]
    Gritella | 28-03-2007 | Valoració: 10

    que se't fessin realitat els teus desitjos, per que et trobessis a tu mateix entre els seus braços escoltant la seva veu a cau d'orella i amb una alenada del seu suau perfum poder gaudir la dolçor de la seva pell

    Un plaer llegir-te

  • amb els cinc sentits...[Ofensiu]
    sucdetaronja | 28-03-2007 | Valoració: 10

    amb els cinc sentits et vull coneixer...


    un bes. t'estime!

Valoració mitja: 10