Els AJORNAMENTS

Un relat de: Joan G. Pons
Primera consideració:
No abusar dels ajornaments, sense causa justificada, en la nostre agenda personal.
Segona consideració:
A la gent no li agrada rebre ajornaments. Algunes vegades, el dubte a decidir suggereix fwe ajornaments. De totes maneres, convé no allargar-ho massa-
Recomanable; si existeix una base per un ajornament, saber-ho justificar i aclarir.
Amb perspectiva positiva, els ajornaments animen a trobar modificacions més adients al tema o projecte o decisió.
Important ser ágils en les nostres decisions.

Comentaris

  • Qui espera desespera[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 09-02-2024

    Una dita que és ben certa. Ajornar pot ser per moltes circumstàncies, que tu les resumeixes fantàsticament Joan.

    Salutacions.

    Rosa.

  • Bona vesprada Joan G, Pons[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-01-2022

    Hola, espere que et vaja bé. He vist que tens més de nou milions de lectures en el teu haver. Vaja! Impressionat. Enhorabona.

    Ara et comente que pots tenir una més. Pots llegir-me l'últim poema editat per mi.
    Espere que t'agrade. Gràcies.

  • Bona vesprada Joan G, Pons[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-12-2021


    Hola, Joan, gràcies per la teua visita i el teu amable comentari en el meu relat "La tenacitat del Miquel". En el qual em dius s'ha de tenir constància. És així, en el món de l'esport, com és la natació.
    Ull a l'accent de les paraules en escriure-les. Usa el LanguageTool. La paraula "constància" té accent obert en la "a" primera.
    Salutacions

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 12-12-2021

    Agraeixo el teu comentari.
    Salutacions, Joan

  • Bona justificació [Ofensiu]
    Marnusa | 12-12-2021

    Bona exposició i justificació del que implica ajornar, no només per a qui ho fa sinó també per a qui espera. I en el cas d'aquest últim, amb perspectiva positiva si em permetés afegiria, que l'ajornament també treballa la paciència.
    Gràcies per compartir i pel teu amable comentari.
    Salut,
    Marnusa

  • Ajornar no sempre és bo. Cal tenir empenta.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 04-12-2021 | Valoració: 9

    La teva reflexió en forma de relat em sembla ben encertada. Efectivament, si ho ajornes massa o ho deixes en mans del destí "per a quan sigui" et pot sortir un xurro. A més, actualment et donen presses i et demanen eficiència per a tot. El mercat no perdona.

    Felicitats i segueix endavant.

    Salut!!

  • Omentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 17-11-2021

    Gràcies, Neus, pel teu comentari, que comparteixo.
    Salutacions.

  • Tota la raó[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 16-11-2021 | Valoració: 10

    Àgils de decisions? M'agrada això. Però si tens tota la raó els ajornaments, han de ser molt justificats, per tal que no ens mirem de reüll, per què ens han ajornat ...?
    Fins aviat,
    Salutacions,
    Neus Marín

  • Anar encompte la justificació.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-11-2021 | Valoració: 9


    Molt important el teu relat, perquè ho expresses amb bona causa. L'opinió s'ha de justificar la causa, molt bé així és. Amb l'última frase portes raó, la decisió és fonamental.

    - La frase: suggereix fwe ajornaments. No s'entén molt bé, perquè has anat massa de pressa i hauria de ser: suggereix els ajornaments. Dic jo.

    T'aconselle que et descarregues el corrector en línia: LanguageTool i així no tindràs lapsus i errades. És pràctic i senzill, el qual va corregint-te tot els escrius en "català".
    D'acord. Poses el punter al costat de la paraula i la pots rectificar immediatament.

    Gràcies per la teua visita i el teu comentari opinió sobre el meu poema "Així jo t'adoraria". M'alegre que t'haja agradat.

  • Ara millor[Ofensiu]
    Soleilsi | 07-11-2021 | Valoració: 9

    Millor viure i conviure amb el present perquè el demà sempre és un incògnita.

Valoració mitja: 9.25