El teu silenci, el meu dolor

Un relat de: Lauras_sky

Silencis, mirades, veus al meu cap... Tot em parla, tot em diu que et comenci a oblidar. Però, què fer? Difícil és oblidar aquells ulls que em miraven amb admiració quan els meus només veien mediocritat al mirall, aquelles mans que recorrien el meu cos amb la suavitat i l'escalfor d'un artista que esculpeix la seva obra, aquells llavis que somreien pel simple fet de la meva presència, i que tancaven els meus amb la fantasia d'un bonic petó... No, no és fàcil fer que els records desapareguin en una nit. El teu cos ha marxat, però la teva essència segueix viva dins meu, a cada llàgrima, a cada indret que vam visitar tots dos, junts; agafats, abraçats, o potser enfadats, però junts. Miro al meu voltant i tan sols et veig a tu, el somni dels teus ulls em mata, no vull que marxis, però em fa tant de mal...
Sí, Marc, no poder-te veure, veient-te al meu cap clarament, és un infern. No sé si ja he començat a trobar-te a faltar, perquè voldria dir que hauria assumit que ja no hi ets, i no ho tinc clar... No em faig a la idea d'arribar a casa (cosa que estic evitant des de fa hores) i trobar que no m'esperes adormissat al sofà, amb els cabells despentinats i la roba arrugada, els plats acabats de rentar i una cançó escollida a l'atzar sonant a l'aparell... Espero que tot hagi estat un malson, que ara obriré la porta i et trobaré allà, com sempre, fent veure que m'esperes despert, i m'acostaré, et faré un petó al nas, i em diràs que m'estimes...
Oh, no! Les llàgrimes comencen a rajar, no puc mantenir viu aquest desig, comença a desaparèixer... No, no hi seràs; arribi a l'hora que arribi, no m'obriràs la porta, amb el teu somriure, aquell que em va enamorar, ho sé, però és tan dur... Intento pensar que el destí m'ha jugat una mala passada, que simplement has marxat, però és impossible, no has marxat, t'han fet marxar! Perquè és tot tan injust? Em fa ràbia pensar que tan sols si t'hagués trucat per dir-te "T'estimo", hauries estat uns minuts més a casa, i no hauries acabat dins d'una ambulància, tement per la teva vida, i xiuxiuejant el meu nom...
Marc, t'asseguro que encara que em tornis a veure somriure, mai t'oblidaré, mai deixaré de pensar en tu, sempre formaràs part de mi, i sé que m'ajudaràs a ser forta, i continuar lluitant per aconseguir aquella meta que, junts, vam intentar assolir, la felicitat.

Comentaris

  • Precios..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 17-09-2005 | Valoració: 10

    Sense paraules..

  • No tinc paraules...[Ofensiu]
    Lluna_16 | 30-06-2005 | Valoració: 10

    ... però tot i així et diré quatre cosetes! Aquesta ets tu... decidida i creativa. Saps perfectament que a mi no se'm dóna tan bé com a tu escriure, però tanmateix, les dues escrivint per evadir-nos una mica de la realitat. Saps? M'has fer recordar moltes coses que m'han passat, gent que potser no tornaré a veure, antigues relacions... i m'has fet veure que és molt important dir el que penses quan tens l'ocasió, i que no t'ha de fer por tirar endavant, en aquesta vida s'ha de lluitar. La felicitat no és un cim, sinó punts concrets, però tot i així, es pot lluitar per ser feliç i per aconseguir tot allò que un mateix es proposa! Sigues forta Laura! Un petonàs!

l´Autor

Lauras_sky

3 Relats

5 Comentaris

3181 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00