El teu cabell

Un relat de: Electra

He interpretat el teu somriure com una pluja que m'ha calat els ossos.

Sempre t'he acariciat els cabells amb indiferència, però avui, aquí tot sol, t'els hagués pres amb tota la dolçor de la que sóc capaç, i no n'hagués deixat cap de lliure
És ara, i només ara, quan els teus cabells són l'únic que em pot fer retornar entre les multituds.

T'he de confesar una cosa; sovint ploro els dies de pluja. M'enboiro i solsament després d'haver plogut, i això només de vegades, és quan moriria per trenar-te el cabell.

Em pregunto si les meves passejades són una manera d'escampar que et trobo a faltar. Potser un reclam, potser una sentència... és com alguna cosa fora del meu abast, alguna cosa que marxa i deixa la flaire dels seus cabells. Al sofà , en la meva roba, les meves mans n'estan plenes...

Només em consola saber, que la propera vegada els acariciaré millor.

Comentaris

  • molt tendre...[Ofensiu]
    ROSASP | 05-02-2005 | Valoració: 9

    Utilitzes paraules i imatges molt intenses, impregnades de sensacions.
    L'olor de la persona estimada queda tan gravat en les neurones, que es pot sentir a distància, endevinar entre els somnis.
    També esdevé una mica melangiós, pels sentiments que et provoquen els dies de pluja i la nostàlgia de no retenir l'essència dels seus cabells. M'encanta el final, perquè és especialment tendre...
    Aprofito per donar-te la benvinguda a RC i espero que t'hi trobis com a casa.
    Una abraçada!

  • una carícia[Ofensiu]
    iong txon | 05-02-2005 | Valoració: 9

    de poema, el teu relat. Molt dolç. No sé si hi ha algún lloc dels Països Catalans on la gent s'acaricia enlloc d'acaronar-se. Això i alguna errada ortogràfica explicaria el punt de les rebaixes... En tot cas, molt maco -el noi vull dir ;-)

l´Autor

Electra

25 Relats

30 Comentaris

30458 Lectures

Valoració de l'autor: 9.19

Biografia:
Sóc d'aquí però espero ser de molts llocs.
M'estimo a molta gent però espero estimar-ne a molta més.
La vida encara m'ha d'ensenyar més coses.
14 d'Agost de 1988
Ara mateix, i gràcies a molta gent: CAVE CANEM


"L'Amor sempre es queda, són els homes els qui canvien"
Del meu llibre preferit

o si ho preferiu...

"Perquè, en el moment en que sortim a la recerca de l'amor, ell també surt a buscar-nos. I ens salva"
També del meu llibre preferit