El silenci dels anells

Un relat de: Secret

Maleeixo la meva existència.
Sento rancúnia cap a la vida que m'ha allunyat de tu, sense el nostre consentiment.
Mai vaig saber cóm dir-te que, l'únic temps que volia viure era al teu costat.
Aquí ja no sento el brisall, ni l'aspresa de l'argila.
Tot es va aturar, just quan vaig aclucar els ulls.
Volia dir-te que rabiava cada nit que dormia separada de tu, no veure junts la lluna, ni perdre'm en els teus braços.
Tan efímers com la visita d'un cometa.
Vaig odiar-te tant! per no veure que jo era la suma de totes les altres.
Res tenia sentit, si no era a teva veu al auriular, o la teva mà apretant la meva.
Volia dir-te del teu alè alçant-me el serrell, i en silenci.
Asseguts, ajeguts, rient o escoltant la radio del cotxe.
Per mi la vida eren aquells minuts, hores, segons.
Nosaltres no duiem anells, eren argolles callades que et van podrint l'ànima.

Comentaris

  • M'agrada...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 31-10-2009

    aquest relat intimista i la força que desprenen les teves paraules, aquests pensaments que van i venen i que s'amaren de sentiments d'enyor, de pèrdua.
    M'ha agradat especialment aquesta frase: "Vaig odiar-te tant! per no veure que jo era la suma de totes les altres"
    Veig que és el primer relat que penges, així que tornaré a passar en algun altre moment per si ens en volguessis regalar d'altres. Benvingut/bennvinguda a RC.
    Una abraçada

  • aquesta frase[Ofensiu]
    Endevina'm | 30-10-2009

    costa d'entendre.

    Res tenia sentit, si no era a teva veu al auriular, o la teva mà apretant la meva.
    Volia dir-te del teu alè alçant-me el serrell, i en silenci.

    Potser falta alguna paraula?
    Però et noto una força punyen al teu escriure.

  • Benvingut, benvinguda[Ofensiu]
    Calderer | 29-10-2009


    Esperem els teus relats.

    Aquest primer és interessant però és tan breu que es fa difícil dir-te res.

    Lluís

l´Autor

Foto de perfil de Secret

Secret

2 Relats

3 Comentaris

1414 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
M'agrada perdre'm dins el meu mon, assaborir-te en el meu somni.
Regalarte la tendresa que t'arribi com un brisall d'aire a la llum de la lluna.
Aspiro a ser el marmol de vers, que s'escola en l'oida del somni.

nuesa35@gmail.com