EL PRIMER AMOR

Un relat de: alcala
Recordar el meu primer amor és com recordar la data de l'aniversari. Tenia dotze anys cuan les cosquerelles a la pantxa apareixien amb només pensar en aquella xiqueta que a mi hem pareixia ser "miss univers". Tots els meus pensaments anaven a parar inconcientment a ella. Tot i pensar tot el temps en ella, la meua ment m'impedia ser valent i transmitir-seu. Però el dia que menys m'ho esperava va vindre a buscarme una amiga seua i em va dir el que jo tant desitjava, li agradava a aquella xiqueta que invaïa els meus sentiments segon rere segon. La simpàtica amiga seua em va donar el seu número de telèfon. En fi, al dia següent ja estava enviant-li el primer dels infinits missatges que ens vam enviar. Desprès d'expresar-nos els nostres sentiments vam decidir ixir junts. HO HAVIA ACONSEGUIT!!! Varem disfrutar d'una relació veranenca durant un mes, ja que em va deixar perquè li agradava un altre xic. Ho vaig poder superar i desprès hi van haver més històries amoroses. A mi hem va deixar una experiència que mai oblidaré i de la que he après molt.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

alcala

9 Relats

19 Comentaris

7838 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Sóc de Tavernes de la Valldigna (Valencia). Tinc 15 anys i encara que la meua passió es jugar al tennis, també m'agrada escriure relats de quant en quant.