El pegat anticonceptiu

Un relat de: salvatore vinyatti

No és massa popular ara. Però antigament ja feien servir mètodes de contracepció tot i que molts desconeixien. Van ser les dones de fa uns segles que inventaren la boleta ( la píndola) una boleta de llar que mantenien freda amb la neu e l'hivern, ( a l'estiu hi havia més perill de que no funcionés massa bé.)
Com que no ho feia servir tothom per aquest motiu es va poblar mig món i les famílies van créixer i es van fer grans i molt nombroses. El mètode consistia en instal.lar "en fred" i al just lloc i moment on ha d'actuar per no deixar passar... i l'endemà, la cambra acostumava a fer olor de cuina.

Després, el gran Casanova va inventar el primer profilàctic natural i ecològic amb un budell d'un animal de granja, un porc, malgrat el nom. Ara, patentat en anglès.

D'això, han passat molts anys i és ara que la ciència investiga per ajudar el món i descobreix com donar benestar i qualitat de vida a les dones, i esposes, i ales famílies, ja que ben portada la prevenció ajuda a viure millor el tren de vida si es fa servir un bon mètode, malgrat opinions contràries les quals òbviament no discutiré perquè les respecto i no comparteixo.

Un científic, o no, algú en definitiva va tenir una idea lluminosa que, segurament va copiar de les monges de clausura, - que ja és difícil- El pegat " Sor Esbergínia", que posava remei a la ronyonada. Era un pegat calent que deixava com nou a molta gent, i d'això i la seva eficàcia ho confirmen varies generacions amb els seus ronyons.

Doncs bé, els inventors moderns, han inventat avui en dia un pegat quadrat de quatre centímetres i mig que, enganxats a les natges i l'abdomen de la dona, tenen la mateixa eficàcia que la popular píndola de control anticonceptiva; tot i que una va per dins i l'altre va per fora. Això és avançar! sense contradir les lleis naturals, a simple vista o cop d'ull.
Sempre he pensat que la prevenció ha de ser tant per l'home com la dona; i que poden existir mètodes diferents pel bon funcionament natural de la sexualitat masculina, per allò d'anar de bracet amb la femenina i de ser solidaris, comprensius, curosos i delicats amb l'amor i els sentiments, així com controlar l'index de creixement familiar, diuen... la gent popular.

Per això aprofitaria el descobriment i demanaria que s'estudiés a fons i es fessin proves. Per exemple: posar un pegat al cul i un altre al clatell dels homes, perquè al front semblarien astronautes o alienígenes amb codi de barres. Caldria però fer-los amb varietat de models, atractius sobretot i d'aquesta manera si sortís bé, podríem, potser, dic jo, anar tot el dia ben trempats i seria menys perillós que la Viagra. No hi hauria infarts i les dones no hi estarien en desacord, fins hi tot també estarien més contentes, i els homes controlarien millor allò de que el sexe el tenen sempre al cap.

Comentaris

  • ja fa 4 anys i la cosa continua canviant[Ofensiu]
    planetadesorbitat | 25-11-2008

    Per casualtitat e arribat a trobar aquet relat, i si ja fa 4 anys era tot un avenç el pegat anticonceptiu, soposo que ara no sera tan gran cosa quan s'antret d ela maniga un anell vaginal que nomes s'ha de canviar una vegada al mes, les pildores cada vegada tenen menys efectes secundaris ja que ajusten mes la quantitat d'ormones. Tambe hiha una especia de tubet que es posa entre la pell com si un chip d egos es tractes etc... i jo em preguntu per a quan la pildora masculina?

    (per doneu per les faltes ortografiques)

  • el pegat amb gràcia[Ofensiu]
    monise | 15-06-2004 | Valoració: 5

    ho trovo molt encertat doncs jo sóc portadora del pegat.
    Ha sigut un relat força divertit i instructiu per aquells que no saben encara que existeix aquest nou metode anticonceptiu del PEGAT.

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

372716 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.