El món penjava d'un fil

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella

Germans, alcem la mirada i repetim tots plegats:

-El món penja d'un fil
-El món penja d'un fil
-El món penja d'un fil

Mentre la gent del cor va repetint la frase, arriba una vedette vestida de bisbe.
Un home amb corbata li passa unes tisores enormes
La vedette, amenaçadora, es dirigeix cap al món agitant les tisores.
Quan hi és a tocar, talla el fil d'una revolada.
Llavors, el món cau i es trenca en set-cents bocins.

El cor repeteix per darrera vegada
-El món penja d'un fil
El cor repeteix per darrera vegada
-El món penja d'un fil
El cor repeteix per darrera veg...
-Ja està bé, no? Ja n'hi ha prou, crida l'home de la corbata.


Amb això, vull dir que no estic gens d'acord amb el què està passant.
Com el faroner de Friston, em conformo amb un plat de sopa de ceba abans d'anar a dormir.
I poder llepar, de tant en tant, el cul d'una vedette vestida de bisbe.
O besar els peus d'un bisbe vestit de vedette, amb les seves plomes per barret, o alguna cosa semblant.

Realment, després d'escoltar un parell de cançons de Linkin Park, pots tenir els pensaments més absurds i insolents.

Però, deixeu que us confessi una cosa: que jo sàpiga, no he escoltat mai una cançó d'aquest grup. Només els he citat per fer content un jove relataire, entestat a mantenir encès el far de Friston.


Comentaris

  • Que content q estic!!!!![Ofensiu]
    Linkinpark | 28-01-2005

    soc feliç!!!!!!!!! i vosaltres no ho sé!!!!!!! Moltissimes gràcies, miquel, ets el millor!!!!! I x q ho sabeu LINKIN PARK és el millor. I el meu farer, quina il·lusió!!!!!! no podrà renegar, no!

    MOLTES GRÀCIES!!!! ara x a ser completament feliç necessito q continuin les foscors!!!!! però b, tindrem q esperar, per a donar misteri......

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

336 Comentaris

192705 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

La meva pàgina web: miquelbohigas.com També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla