El Judici Final

Un relat de: maconda

Era un dia de finals d'estiu. Ja no feina massa calor però al passeig marítim hi havia força gent que intentava aprofitar fins el darrer raig de sol. A la terrassa d'un xiringuito una parella prenia una clara ben fresca, també com a comiat de l'estiu que s'havia anat escolant lentament, des del darrer solstici, durant tres curts mesos. Ella estava pensant que ja no es depilaria més fins l'estiu que ve, que d'aquí a poc aniria tan tapada (era fredolica) que no lluiria la seva pell fina i bronzejada. Ell estava decidint que començaria a estalviar per comprar-se, l'any següent, un ordinador portàtil. Les clares ja s'havien acabat; potser podien demanar el compte i anar tirant, que començava a tenir gana.
- Quina hora és?
- Les 13:13.
Es van mirar i van somriure.
- Quina hora més curiosa!
De sobte es va sentir, molt forta, una música de trompetes i el cel es va començar a enfosquir.

Comentaris

  • Està bé... massa inconclús al meu entendre.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 01-09-2007 | Valoració: 7

    Et poso un set (que per mi és bona nota), però crec que hauries hagut d'allargar-ho més i aconseguir més tensió; n'hi ha alguna i bona, no ho nego, però el relat està massa sobreentès.

    Només és la meva opinió... Salut!

  • Judici final...[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 31-08-2007 | Valoració: 10

    ... i de sobte, del fons del mar eixiren quatre genets negres cavalcant amb força fins la sorra de la platja...

    ...no?

    Jo també tinc aquesta sensació al final de l'estiu...

    Enhorabona pel relat!

l´Autor

Foto de perfil de maconda

maconda

6 Relats

6 Comentaris

4952 Lectures

Valoració de l'autor: 8.50