El dolor d'escriure

Un relat de: Victre
Llegir és un dels grans plaers als que ha arribat l'evolució humana.

Escriure no.
Escriure té un punt dolorós.
El mateix dolor que deus experimentar si t'extirpen violentament una part de l'ànima.

Escriure és com aquell malson en que vas despullat pel carrer, i no saps que fots sense roba en aquell lloc desconegut.
I tothom et senyala.
I tothom riu.
I tothom té una cara deformada, on la boca n'ocupa més de la meitat.

Escriure també té una mica de sadisme, pel mal que fa reconèixer totes aquelles persones que portem dins i que desitjaríem no haver descobert mai.

És per tot això, que cada dia, quan estic escrivint, només vull acabar per començar a llegir-ho.

Comentaris

  • Hi ha més visions, depèn de cada 'jo' que parli...[Ofensiu]
    Mena Guiga | 30-08-2016

    Escriure és intensitat i desfogament, sigui com a autocuració o com a denúncia, com a exercici artístic, com a...


    És un impuls. Hi ha una necessitat. Esdevé més vital que accions més vitals. Pot tornar-se addicció.

    Escriure xucla i es vol i se li deixa.

    Així m'ha anat a mi, molt, des de ben bé 2012, tot i que sempre he escrit, sempre.

    Crec que, en certa manera, és un tipus de bogeria.


    Mena

  • M'encanta[Ofensiu]
    Joana Morant | 30-08-2016 | Valoració: 10

    Em fascina comprovar que hi ha més gent al món que pot sentir el mateix que jo sent... Crec que això de viure a una illa m'aparta massa de la resta de l'univers.

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96443 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.