El Doctor Demonicus i Trencamandíbules; genis del mal en acció (un relat clàssic).

Un relat de: unicorn_blanc_del_bosc
Nota: Aquesta història està basada en un còmic ja antic (un clàssic) dels Nous Venjadors del seu temps (els de la Costa Oest). Que es consideri un homenatge als herois i villans d'aquells temps. Diuen que els clàssics mai moren...

Lloc de l'acció: en una base de moment secreta, el malvat Doctor Demonicus, amb la cara tapada per una màscara, està vigilant la construcció i reparació de la seva base, quan el Trencamandíbules, potser el seu villà preferit, camina per la base i diu al seu amo:

- Bé, Doctor Demonicus, tot en la base sembla anar correctament i... - aleshores dona una empenta a un tècnic, a qui li cau un ordinador que portava en mans contra el terra, fent-se trossos irreparables; Trencamandíbules diu: - Oh, perdoni, Doctor!! No volia que li caigués això al seu sicari...

El Doctor mira per una estona a terra, on hi ha l'ordinador destrossat, es queda uns segons callat, i diu:

- ¡¡Maleït siga!! ¡¡Això et costarà la vida!!

- Ei!! - Protesta el Trencamandíbules. - ¿No creu vostè que matar-me només per cridar és una mica excessiu?

- ¡¡Però seràs idiota!! - respon el cruel Doctor. - No em referia a tu - assenyala al tècnic que portava l'ordinador - sinó a ELL!! Mata'l!!

Sense dubtar, el Trencamandíbules subjecta amb molta força el coll del sicari mentre diu:

- ¡¡Oh, encantat, Doctor!!

Al cap d'uns escassos segons, quan ja és més que evident que el sicari ha mort pel seu estrangulament, el Trencamandíbules el deixa i el sicari, sense vida, cau contra el terra.

El Doctor s'acosta al Trencamandíbules i li diu:

- M'has costat un bon sicari, Trencamandíbules... però a vegades cal donar un bon exemple. I ara seguim amb la inspecció de la base.

I és que així són a vegades alguns amos del mal, companys de web!!!

Després el Doctor Demonicus va ser derrotat pel grup d'herois dels Nous Venjadors... però això ja és una altra història.

Aquí acaba aquesta història, o aquesta part d'una història.

A reveure!!




--------------------------------------------
Sigues benvingut a Lletra Perenne: http://lletra-perenne.fandom.com/ca/Lletra_perenne_Wiki

Comentaris

  • Tu sempre seràs benvinguda, aposto per això.[Ofensiu]

    Hola, MariaM.

    Tu no pateixis: als meus relats, tu i qualsevol o qualsevulga que tingueu el suficient respecte sou benvinguts. Jo ja intentaré fer-los prou comprensibles perquè no us faci falta iniciar el fil des del principi més del que convindria si convingués.

    Mai he dit que em sobrés ningun visitant als meus portals...

    Bé, que passeu una bona nit tothom!!

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 03-03-2022 | Valoració: 10

    Em considero ignorant absoluta dels teus personatges, però he pogut conviure-hi.
    Gràcies, per deixar-m'hi entrar.
    Cordialment
    MariaM

  • Passa sovint[Ofensiu]
    aleshores | 23-01-2022

    “Es barallaven dos i va rebre el que feia tres”, deien al meu poble.

    Sobre el teu comentari, vull posar l’èmfasi en que tot comença amb les mans i, malauradament, ara ja ser que acaba amb un diàleg, també, de mans.
    Inici i final, naixement i mort.
    Fins i tot, quan saludem, donem dos cops les mans, al principi i al final.
    Moltes gràcies pel, comentari.

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 11-01-2022 | Valoració: 10

    Molt bo el rellat, m'agrada com escrius i val la pena de llegir-te

    Una abraçada

    Noia Targarina

    PD: continua escribint així, val la pena llegir-te!

  • Felicitats![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 02-01-2022 | Valoració: 10

    Si senyor, una bona recreació del còmic. Felicitats, com sempre llegir-te és endinsar-te en el món fantàstic en un tancar i obrir d'ulls.
    Feliç any nou,
    Neus

  • Bon nit Unicorn_blanc_del_bosc. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-01-2022

    Hola, Unicorn: Gràcies per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius que és un "magnífic relat", en el meu relat, titulat "Ets ocell de bosc".
    Em dius molt bé, que és bon relat. Gràcies.
    Saluts.

  • Bona nit Unicorn_blanc_del_bosc: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-12-2021


    Hola, Unicorn_blan_del_bosc: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu poema "La Daina", on em dius que és "Bastant bona poesia".
    No sé per què em poses un 8 de puntuació, quan és un sonet molt bo i amb bona qualitat. Vaig guanyar premi literari amb aquest.
    Saluts i a reveure.
    PERLA DE VELLUT

  • Arran el teu comentari[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2021

    Gràcies pel teu comentari al poema des del meu balcó. És un estímul.

  • Bon dia, amic Perla de Vellut.[Ofensiu]

    Bona vesprada i gràcies pel teu comentari, Perla de Vellut. No serà l'últim que em faràs perquè et seguiré comentant, no és broma. Salut i a per totes!!

  • Bona vesprada Unicorn_blanc_del_bosc [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-12-2021


    Hola, company de lletres, gràcies per la teua visita i la teua bona opinió sobre el meu relat "La tenacitat del Miquel", on em dius: "Cal ser tenaç en aquesta vida".
    M'alegre que t'haja agradat.
    Saluts i BON NADAL.

  • El trencamandíbules [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-12-2021 | Valoració: 10


    Un relat molt entretingut i divertit, el qual m'ha fet una mica riure, o més: ha, ha, ha.
    Has sabut fer-ho com un còmic.
    Gràcies pel teu amable comentari, en el meu poema "Quan estic callat". Gràcies per la teua opinió.
    A reveure.
    Saluts

  • Records de còmic[Ofensiu]
    Prou bé | 04-12-2021

    Bona recreació!
    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de unicorn_blanc_del_bosc

unicorn_blanc_del_bosc

23 Relats

104 Comentaris

6604 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles). Fora de Relats en Català puc utilitzar altres pseudònims.

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però, aparentment no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

¿Voleu comprar-vos el meu llibre de filosofia "El pacte social"? En cas afirmatiu (en cas negatiu, es respecta l’omissió de decisió) registreu-vos a Bubok, registreu-vos-hi, i aneu a la web següent: https://www.bubok.es/libros/255037/El-Pacte-Social.

Que vagi bé!!!