Dolor i fascinació a la vegada, perdó estupor!

Un relat de: tonta

Sí, va ser una sensació estranya. Per primera vegada el veia en persona. Vaig quedar fascinada: els seus ulls clars i el seu cabell, oh el seu cabell... tan sensual... No us ho podeu imaginar. D'entrada, per mi tot ell era perfecte. Jo l'estimava i pensava que ell també m'estimava. Tanmateix, l'Adam restava immòbil i això em feia infeliç.
La seva mirada no anava enlloc, perduda i borrosa.
Després de tres anys i divuit dies esperant aquell moment, la decepció i fins i tot la tristor es van apoderar de mi. Malgrat tot, vaig intentar mantenir l' optimisme. Recordant el passat i no fent cas del present, fins que, de sobte, sense cap paraula, sense cap mirada, a penes una respiració agitada; una cremallera es va obrir, amb certa rapidesa. L'impostor es va treure aquella disfressa pesant i va fugir sense poder dissimular el riure.
El cop de porta em va matar.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    tonta | 30-12-2008 | Valoració: 10

    Sóc massa jove per formar part d'aquesta web, cada vegada m'enadono més però amb els vostres comentaris, m'he plantejat retocar-lo una mica i presentar-lo més endavant!
    gràcies de debò.

  • tonta | 30-12-2008 | Valoració: 1

    ostres...

  • entortilligat | 30-12-2008 | Valoració: 2

    (¿)

  • I jo![Ofensiu]
    entortilligat | 30-12-2008 | Valoració: 4

    .

  • No he entés de què parlaves.[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 29-12-2008 | Valoració: 3

    Ho sento però jo també vull més.
    Petons

  • Una prosa poètica i inquietant[Ofensiu]
    lluisba | 02-11-2008 | Valoració: 10

    Et felicito, t'he llegit en un segon i t'he hagut de rellegir dues vegades. Suposo que el text i el seu títol juquen a una dialèctica sorprenent.
    No acabem de comprendre de què ens parles, però no cal. El misteri és la clau.
    En certa manera aquesta inquietud que queda és el valor del relat, i m'ha fet pensar en alguns textos meus. No crec que ens assemblem, però la facilitat per entrar en una zona d'ombres estranyes també em fascina.
    Felicitats!

Valoració mitja: 5.8

l´Autor

tonta

1 Relats

8 Comentaris

1034 Lectures

Valoració de l'autor: 5.80