Divuit anys

Un relat de: Victre
Avui fa divuit anys.

I ara que el nostre amor és adult també numèricament, penso què seria de nosaltres si no haguéssim coincidit aquella nit, en aquell concert, el dia en que li vàrem robar la festa major a la nostra ciutat i la vàrem fer, per sempre més, la nostra festa major.

I també penso, què seria del món, si no ens haguéssim trobat aquella nit?

Però el que us vull dir avui, és que aquella nit, no vàrem coincidir.
Des de que el món és món que ens va concertar una cita, i era aquella nit, i era en aquell lloc en concret.
I ja va fer perquè ens trobéssim, perquè sinó, el món sencer hauria perdut el poc sentit que té.

I després vàrem anar a aquell bar, que encara avui dubto que fos real.
I va venir el primer petó. I tot el bar va aplaudir (què romàntic!).
I era el món sencer el que aplaudia, perquè amb aquell petó, el món ja tenia l'excusa per poder seguir girant eternament.

I encara avui, divuit anys després, està tot el bar, dempeus, aplaudint-nos.

Comentaris

  • Felicitats[Ofensiu]
    Jordi Baucells | 26-09-2016 | Valoració: 9

    Doncs mira, tot això que tens. Procura no fer-ho malbé. Es un consell de vell. Felicitats.
    Jordi

  • Felicitats[Ofensiu]
    Jordi Baucells | 26-09-2016

    Doncs mira, tot això que tens. Procura no fer-ho malbé. Es un consell de vell. Felicitats.
    Jordi

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96880 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.