Desitjos

Un relat de: SomriureXsobreviure

* I recordava la seva mà acariciant tot el meu cos. I sentia els seus petons a prop del meu coll. I els meus pits es posaven durs al excitar-me. I les seves mans fredes em recorrien els meus melucs. I els seus ulls observaven el meu cos nuu. I jo no perdia detall als seus moviments. I es fonia sobre meu. I ens confoniem entre un i l'altre. I desitjar estar eternament en aquella situació. I desitjar-lo més encara. I fer arribar les meves mans al seu pit fort i jove. I fer-lo sentir part de mi. I tenir alló que tan he somiat. I estimar-nos.

Comentaris

  • indefinida | 30-09-2007 | Valoració: 10

    Quan tenim els desitjos entre mans, les hem de tancar ben fort.
    M'ha agradat molt.



    Salut!

  • Comparteixo[Ofensiu]
    aiguasalada | 16-02-2007 | Valoració: 10

    Tots els teus records,
    i tots els teus desitjos.

    Recordar sensacions amb l'estimada i desitjar-les un altre cop i un altre, gaudir-ne d'altres de noves i poder tenir el plaer d'estimar i ser estimats.
    Abraçades d'aigua càlida, dolça o salada.
    Fins una propera lectura.
    aiguasalada

  • atrapa i bese'l... [Ofensiu]
    Noia de vidre | 16-02-2007 | Valoració: 10

    alló que sempre has somiat, obre les mans i no paris de mirar, t'espera, et conta, et mira.. les batalles perdudes tan sols son les que un abandona!! un petonet enorme!!!
    Magnífic poema ;)

  • Aixo va be[Ofensiu]
    soc com soc | 14-02-2007 | Valoració: 8

    Megradad mol aques relat segueis escribin,crec que ho fas bastan be.

    Anim i endeban.

    Petonets

Valoració mitja: 9.6