Desembarcament de polítics a Macau

Un relat de: Rubèn Novoa i Arranz

Producte de la polèmica generada sobre la seva presència a Macau per expressar el seu "suport" a la selecció i després de conèixer que Pasqual Maragall i Josep-Lluís Carod Rovira també van assistir ahir a la final de la selecció catalana, el líder de CiU ha celebrat el "desembarcament" de polítics a Macau però, a la vegada, ha fet una crida pública perquè "els interessos polítics" no perjudiquin "les bones expectatives per al reconeixement final de la selecció catalana". Cal recordar que el proper 26 de novembre, a la ciutat de Fresno, se celebra l'assamblea que ha de ratificar la decisió per la qual la selecció de Catalunya d'hoquei patins pot participar al màxim nivell esportiu mundial i internacional. "El pitjor és polititzar l'esport", ha dit Mas, i, per això, els polítics han de venir a Macau "per constatar que Catalunya vibra amb la seva selecció al marge de les seves opcions partidistes" ja que aleshores "el que farem és excitar els ànims de les parts contràries i acabarà essent pitjor el remei que la malaltia i perjudicarem els interessos de la pròpia Federació Catalana de Patinatge".

De tota manera, i preguntat sobre la posició del president de la Generalitat sobre les seleccions catalanes, Artur Mas li ha reclamat "mans lliures" i que "defensi la presència de Catalunya al màxim nivell esportius sense pensar en els interessos que el PSOE pugui tenir a Madrid". "Si el Govern de Zapatero, com diu, no està en contra de les seleccions l'únic que li demanem és que no facin res en contra de la reivindicació d'una selecció pròpia per Catalunya. Vull pensar que no estan fent res per impedir el seu reconeixement", ha afegit.

Des d'aquí volem felicitar a la Selecció Catalana per haver conseguit l'ascens al Mundial A. Enhorabona nois!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer