"de vegades les vegades fan vegades"

Un relat de: Marc Freixas

de vegades
sembla que hi ha coses que no canvien mai
amb el pas dels anys que ens porta el temps


la fotografia d'una parella fent-se un petó
en algún paisatge de la terra, per exemple,
és una imatge d'un instant que passa sovint desaparcebut,
però que gràcies a la tecnologia, resta intacte en el record de nosaltres mateixos


sota de cada vers
hi reposa l'ànima d'algú que sent com el crida la inspiració,
i això també queda
amb el pas dels anys que ens porta aquest nostre temps


i l'ànima d'algú cridat per la inspiració, va dir :

"de vegades les vegades fan vegades"

Comentaris

  • Noi, estic llegint un altre Marc![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 29-10-2005 | Valoració: 10

    Ei, abans m'agradaven, eh? Però hi ha hagut alguna evolució entre els versos que t'havia llegit i aquests, que encara trobo més elaborats! Aquest en particular és una prosa poètica (ja n'havia llegit altres, de teves) i la trobo d'una amenitat i, alhora, profunditat molt remarcable.

    A més, l'estil sembla molt més natural amb, per exemple, en el cas d'aquest poema, la "quotidianitat" sòbria que fa somriure de l'expressió del títol relligada amb el poema-prosa poètica que ens brindes a continuació.

    Felicitats de debò, Marc! Segueix així i molta, molta força!!!!

    Vicenç

  • ambre | 25-10-2005 | Valoració: 10

    Fantàstic, crec que has sabut combinar la claredad del missatge amb un punt de melàngia que corba l'arc, llença la fletxa i aquí el tenim ... Un poema que arriba amb força.

  • De vegades...[Ofensiu]
    brideshead | 25-10-2005

    la inspiració permet crear bocinets d'un mateix tan esplèndids com aquest... M'agrada la senzillesa amb la que has abordat aquestes paraules. El fet de fer-se un petó, o d'escriure un vers farcit de pensaments, i poder-ho deixar escrit per al record de sempre més.... és meravellós.

    Molt bé, Marc.... una vegada més!

    Molts petons per a tu i força inspiració!

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872206 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.