Cura d'estrès al cercle polar

Un relat de: vent de grop

Al Rantasipi Joutsenlampi els mosquits són bestiar d'engreix; volen com hidroavions de combat amb la missió d'aniquilar l'enemic.

L'aigua és com un mirall tou; torna el somort i lànguid reflex d'uns profusos arbres foscos i tètrics, de cementiri boscós. Els dies de sol d'una lluentor trista, alternen amb dies rúfols, grisos i bromosos.

Al Rantasipi Joutsenlampi tot és asèptic; impregna l'ambient un funcional i sedatiu estil nòrdic. La vida hi té el sabor intens del peix fumat; per esmorzar, dinar, berenar i sopar: peix fumat de riu, peix fumat de mar.

Només et queda l'esperança de veure les natges d'una esblanqueïda rosseta banyant-se al llac nua...
Una esperança ben vana, perquè amb aquests mosquits, fóra una gesta suïcida.

Comentaris

  • Si allò que ...[Ofensiu]
    rnbonet | 22-05-2006

    ... té propietats guaridores de l'estrès ens està vetat per l'afluència de mosquits...! Estressant!!! I no tan sols 'es-très'... És-quatre, és-cinc, es-sis... i mil cinc-cents i la mare que els va parir! -els mosquits-.
    Salut i rebolica!

l´Autor

Foto de perfil de vent de grop

vent de grop

32 Relats

56 Comentaris

41686 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
El vent de grop és un vent que porta tempesta.
Aquest només porta humitat, però quan regalima un pèl avinagrada us pot tacar i fer malbé la roba.
Si no en teniu prou, podeu accedir a més producció enfigassada del mateix autor punxant aquí dessota:         Vent de grop