crida!!!

Un relat de: Marc Freixas

si jo crido...

crida amb mi


si tu crides...

crido amb tu


espais oberts per poder fer crits

espais tancats per cridar ben fort


crit de lluita per continuar somiant

crit de somni per continuar lluitant


si jo crido i tu no crides

si tu crides i jo no crido


si no cridem no aconseguirem
si cridem aconseguirem


crido crida
crido crida
crida fort que crido amb tu
crida crido
crida crido
crida amb mi que crido fort...

i crida!!!

Comentaris

  • tramuntana | 26-07-2005

    Un poema amb molta força. Em transmet una sensació d'alegria. Molt bé, molt bé.

    laura^^

  • i si hi ha algú...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-07-2005

    que dorm, que maquina, que llegeix, que escolta música, que només mira i mira, que es venta, que protesta, que critica el so, que adora el silenci etern, que fa callar, que desprecia, que talla arbres per veure com va l'autopista, que xafardeja, que compta les paraules, que mai canta, que quasi no respira, que odia decibelis i adora els silenci dels anyells, que no sap cap poesia, que assenyala amb els dits però mai cap paraula amiga...
    doncs... que s'aguanti o que cridi amb nosaltres... perquè malgrats atemptats i terroristes avui... encara és el nostre dia!!!!
    una abraçada, amic del CRIT salvatge i promitiu, Tartan de la poesia!!!!

  • Cridem!!... i tant!!!!![Ofensiu]
    mussara | 13-07-2005

    Cridem fort i cridem junts,
    cridem intensament i agafats de les mans,
    cridem perquè encara hem de guanyar moltes batalles!!!

    Cridem ben fort, que fins i tot els que ja no hi són ens puguin sentir i cridin també amb nosaltres!!

    Crido jo també!!
    Gràcies per fer-nos cridar Marc!! M'agrada!!

  • I JO!![Ofensiu]
    Queca | 13-07-2005

    Cada vegada en sóm més, els que no ens fa por perdre la veu cridant pel que creiem.
    M'ha agradat molt.
    Molts petons!!

  • VAAAAAAAAAAAAA-AA!!![Ofensiu]
    David Gómez Simó | 13-07-2005

    M'APUNTO AIXÓ DE CRIDAR!!!

    ES BO PER LA SALUT DE LES ORELLES!!!.

  • Ei!!![Ofensiu]
    LLIBERTAT! | 12-07-2005 | Valoració: 10

    Ei ,jo crido amb TU!!!!. m'ha encantat.

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872808 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.