Crec perdre't

Un relat de: SomriureXsobreviure

Els meus braços
Abracen la teva absència.

Els meus llavis
Somriuen en una fotografia vella.

La meva raó
Intenta anul·lar els meus sentiments.

Les meves mans
Només cerquen les teves, en aquell precís moment.

La meva música
Necessita unes crítiques.

Les meves paraules parlades
Enyoren qui les escoltava.

La meva "poesia"
Vol descriure tot el què sento.

Tu no necessites res de mi, oi?

Sóc una més?



Comentaris

  • Estic...[Ofensiu]
    L'epicurista Pol | 18-02-2007 | Valoració: 10

    en una situació semblant a tu
    Després d'una ràbia continguda he enviat una gran amiga a fer gargares i crec k no la recuperaré mai més...

    Estic trist però mai perdré l'esperança de trobar qui m'entengui.
    Aquí, on tot pot ser el que nosaltre volguem torno a trobar un somriure per sobreviure demà

    Gràcies, moltes gràcies
    pOL:)

  • * Somrient en una fotografia vella *[Ofensiu]
    kispar fidu | 18-02-2007

    ( bonica imatge... una fotografia vella, grisa, de balncs i negres, alguns matisos marronosos i ocres i plena de records; amb un somriure... )

    Tens raó! Feia temps que no em passava pel teu raconet!!! Ja et dic, som tanta gent, que sovint em confonc entre tants somriures! A més, últimament no hi dedico tant temps com voldria... i de vegades no arrenco a llegir...

    Penso que, potser no d'igual manera, però que totes aquelles persones que formen el teu voltant i et rodegen; d'una manera o altra valoren la teva pressència i els hi ets important. Algunes ho demostren més que d'altres; tothom té les sevse facilitats i habilitats; d'altres potser els hi costa més fer-t'ho saber... però els instants que compartiu i els hi ofereixes segurament són un moment especial que els fa seguir creixent...

    Potser tu el necessites més que ell a tu, o això et sembla, però no crec que ell no et necessiti pas per a res... tots necessitem sentir una ma o dos braços al voltant del nostre coll...


    Veig que els teus últims escrits van tots dedicats a un **Per a tu! L'amor sempre ens fa dansar al seu ritme... ;)

    espero que tinguis un dia més clar que "aquests últims" i que mica en mica retrobis la calma... ;)

    ens seguim veient!
    petons,
    Gemm@

  • hola![Ofensiu]
    natasha | 09-02-2007 | Valoració: 9

    Acabo de descobrir-te per casualitat i no me'n penedeixo! M'agrada el poema perquè expresses el que tanta gent ha sentit algun cop quan pensa ser un/a més en el sac de conquestes d'algú.
    "La meva raó
    Intenta anul·lar els meus sentiments" però no pot, li costa massa.
    Un petonet i segueix escrivint
    -.-NaTaShA-.-