Conta-contes

Un relat de: JOSEFINA

Hi havia una vegada... un gegant, una princesa, una bruixa, un llenyataire ...
Hi havia una caputxeta vermella, una Blancaneus amb uns nans, una madrastra dolenta i una nena bonisima...
Hi havia una caseta de caramel, un castell amb fantasmes, un vaixell amb pirates...
Hi havia una poma enverinada ...
atenció !!
Hi havia un llop que es disfressava de corderet per menjar-se a les cabretes que la mare havia deixat soles...
Hi havia un Patufet, que cantava allò de : patim, patam, patum, homes i dones el cap dret...
També teniem una rateta presumida, escombrant una escaleta on va trobar-hi un dineret...
Hi havia un munt de criatures badant mentre s'explicaven tots aquests contes...
Hi havia pares i mares, tietes i iaies, germanes grans, que els explicaven al posar a dormir als més menuts...
Hi havien nens i nenes que sonmiaven amb el soldadet de plom i la ballarina fent piruetes ...
I tot eren prínceps blaus que prenien una camperola i la convertien en princesa...
I les bruixes volaven amb una escombra durant la nit...
I una nena petita i pobra, venia llumins pels carrers de la ciutat...
Un món de fantasia on hi havia més penes que alegries i només al final de tot del conte , quan ens tenien ben neguitejats, trobaven sol.lució a tot. El princep es casava amb la pobreta Ventafocs. Un altre príncep despertava d'una besada a la Blancaneus. Al llop li obrien la panxa i li treien de dins les cabretes que mira per on encara seguien vives...
No estic contra els contes, eh ? però vist des d'aquesta perspectiva... ostres, ostres, ostres !!


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125846 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).