Conexió

Un relat de: Antaviana

Va mirar per la finestra, tenia por, en Carles encara no havia tornat i ja es començava a fer fosc, va començar a pensar el pitjor mentre passejava descalça pel menjador. De sobte es va sentir un soroll molt fort al carrer i ella va córrer a la finestra altre cop.

A baix un noi corria per fugir de la policia, es va amagar en un portal, va esperar que quan passessin no hi miressin allà, era fosc i prou endins perquè no el veiessin, però la mala sort va tornar a perseguir-lo, un dels policies va entrar al portal, en Carles només va poder veure una jaqueta grisa abans que els cops li comencessin a caure damunt.

La dona va sortir al balcó, però no va sentir res, igualment tenia un nus a la gola, sabia que havia passat alguna cosa. No va dormir en tota la nit, sabia que el seu fill no tornaria, però no sabia perquè i això la mantenia en estat d'alerta.

-Déjalo ya...- va deixar anar un dels policies.- Está muerto. L'única frase era massa certa, era mort per culpa d'un cartell.

El cos d'en Carles jeia inert a terra, havia mort i en aquell moment la seva mare va sentir com se li apagava la vida.

Comentaris

  • Bones![Ofensiu]
    ¥eÞe§ | 22-06-2006

    Hola!Només donar-te la benvinguda i animar-te a escriure més. Un petonàs!!

l´Autor

Antaviana

5 Relats

4 Comentaris

4493 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00