Científics canins descarten l'existència de l'Homo sapiens

Un relat de: miquel aguirre oliveres

La raça humana no pot ser considerada una espècie intel.ligent. Així de contundent s'ha manifestat Bobbie, un gos pastor alemany que fa uns anys fou abandonat per una família de Bellvitge. A la roda de premsa celebrada a les gosseres de l'Hospitalet de l'Infant, Bobbie ha estat acompanyat per diversos científics canins que han compartit amb ell la seva tesi doctoral, entre els quals s'hi trobava la coneguda Doctora Marilin i un gos petaner anomenat "Xènius". Tots tres han detallat un gran nombre de proves per demostrar que l'home de sàpies "res de res". Entre les proves apuntades hi ha "el fet que el simple acte reproductiu de l'espècie humana ha estat, al llarg de segles, intoxicat i manipulat per tota mena de teories religioses, filosòfiques, psicològiques i polítiques" i també la constatació que dins el cervell de la raça humana "per comptes de matèria grisa s'hi ha trobat tota classe de substàncies contanimants". Els científics canins han assenyalat que un cop publicat el seu estudi es recomanarà a les autoritats animals "internar la raça humana en granges de reeducació perquè puguin recuperar part de la seva intel.ligència perduda". Després de la roda de premsa Bobbie ha començat a muntar la Doctora Marilin per demostrar que "a les espècies intel.ligents el sexe és una necessitat fisiològica sense cap prejudici humanista"

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer