Atropellant en carreteres terciàries

Un relat de: miquel aguirre oliveres

Tenia el rècord d'atropellaments de gats i gossos en carreteres terciàries. Conduia de nit, el seu bòlid rosa i sempre escoltava Perales tot mastegant xiclets de la marca Bang Bang. La nit del 23 conduia per una carretera solitària del Pla de l'Estany. Va somriure cínicament en descobrir un gat persa enmig de l'asfalt. Com sempre el va retallar amb les llargues. Va respirar fondo, pulmons avall, va convocar una mica de sang, i va pujar la música de Perales. El gat persa, per comptes de fugir, es va ajaure a la carretera, tan tranquil, tan disposat a rebre el pas de les rodes. Quedaven cinc dècimes de segon i un pam d'asfalt. I el gat persa es va convertir en un fortí d'acer i el bòlid rosa es va transformar en una pelleringa de carn. Perales va xiular enmig del gran impacte. El gat persa va desfer el bòlid rosa. I el recordman mundial va saltar per damunt de la carretera terciària, per convertir-se, en unes franges de llum, en un parrac desfet, en una catifa de sang, en un no-res, i va volar, sentint, per darrera vegada "y se marchó!" va caure, va impactar sobre l'asfalt humit, i va quedar convertit en un tros de carnassa malfeta, el gat persa va aixecar-se, va somriure, va esmolar la llengua, i va desaparèixer entre el bosc profund del Pla de l'Estany cridant el nom d'alguna gata.

Comentaris

  • Divertit[Ofensiu]
    AINOA | 02-06-2005 | Valoració: 9

    Carai noi.
    Quina imaginació, es fet un relat molt divertit amb un final sorprenent.
    Animat a seguir escrivint, i benvingut.

  • HOSTIES!![Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 29-05-2005 | Valoració: 10

    CARMAB AMB EL GAT PERSA,
    'Ta ecchhoo dañooo'

    M'ha agradat el to còmica del relat.