Casa de bojos (bogeria)

Un relat de: El Llangardaix

Casa de bojos. Sempre bojos, tot bojos. N'hi ha de morts, de malalts i de borratxos, sempre bojos. N'hi ha que es barallen, n'hi ha que somien, n'hi ha que pensen que riuen.

Casa de bojos, tots tristos. Cap vol viure a la casa de bojos, on n'hi ha de morts, n'hi ha de malalts, i n'hi ha de borratxos. N'hi ha que ballen, n'hi ha que es barallen, n'hi ha que creuen que no els pertany aquesta casa.
Casa de bojos, tots tristos, sempre bojos. Casa amb escales, casa de balconades, volen fugir d'aquest món, fugir de la vida. Les nits ploren, els dies s'embriaguen, són bojos, no són persones.

Casa de bojos, tots tristos, sempre bojos. Deixem-los estar. Casa gran, massa inacabable, n'hi ha que riuen de pena, n'hi a que no pensen, són bojos. Casa de bojos. Ningú els vigila? Bojos tots tristos, pena de veure, casa infinita.

Casa de bojos, tots tristos, sempre bojos. Deixem-los estar, només són bojos. Només i només i només i només, casa de bojos. Els bojos no pensen, els bojos no senten, només són bojos. Nits que ploren d'agonia, casa de bojos, bojos contents?

Casa de bojos, tots tristos, sempre bojos. Deixem-los estar, només són bojos, deixem-los estar. Bojos i bojos i bojos. Només som bojos. Bojos que ploren, bojos que moren, bojos que ballen, la dansa de la tristesa. Bojos de sang infectada, de cor robat, d'ètica capgirada. Condemnats a ser bojos, bojos, casa de bojos. Fugida impossible, solucions perdudes. Bojos per sempre.

Casa de bojos, tots tristos, sempre bojos. Deixem-los estar, només són bojos, deixem-los estar.


Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • eiii company de menjador xD[Ofensiu]
    xaropdetu | 08-01-2007

    quina paranoia no? como et vas inspirar escrivin això? amb la bogeria de narcís oller? jeje
    Molt bo el relat, continuaré llegint a veure que més tens per aquí.

    Ptns!

    xarop

    P.S: Mola la foto i la bio! a veure si escrius més xD encara que no sóc la millor persona per dir-ho ... jaja

  • Bojos i bojos i bojos[Ofensiu]
    Lady_shalott | 04-01-2007

    Ah!! tanta bogeria m'acaba asfixiant. Un relat que oprimeix al lector, una lectura amb la fascinació quasi hipnòtica de les paraules, aquelles que vas repetint una vegada i una altra. Però al capdavall deixem-los estar, oi? només són bojos.
    Ben boig tot plegat.

    Per cert, m'encanta la foto.

    Una abraçada de benvinguda,
    Lady Shalott

  • Quina obsessió![Ofensiu]
    ginebre | 02-01-2007

    Quina bogeria! Encallats en una sola idea, una sola paraula, un curtcircuit insofrible, un xuclador que se m'emporta al fons al fons, les neurones colapsades. Socors! Vull sortir d'aquesta casa de bojos!
    Hola! felicitats! Casi em torno boja, Llangardaix!!
    Gràcies per les lletres. I benvingut a RC!

l´Autor

Foto de perfil de El Llangardaix

El Llangardaix

3 Relats

13 Comentaris

4789 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
La vida d'un llangardaix?

Passejo pel desert durant la nit, devorant escorpins i altres insectes. Observo la lluna.

Reposo sobre una roca durant el dia, acompanyat de la soledat. Espero la lluna.