Carta d’un fill i filla

Un relat de: Dones del Club L

Estimats pares,

Si es tracta de fer algun regal, així farem, però amb lo difícil que ens ho ha posat l’artista de la casa, hem hagut d’improvisar!
Abraçades i petons estan bé, però alguna cosa més un cop l’any mai fa mal.

Amb això us volem donar les gràcies per tot, un tot molt ampli que no hi hauria ni suficients quadres, ni caixes per descriure-ho...
SEMPRE HEU ESTAT ALLÀ !
Sou el clar exemple de la fortalesa i superació de grans adversitats.

Quan un dels vostres “nen”/”nena” ha passat per camins una mica emboirats i feixucs, amb algun que altre forat allà heu estat per fer la caiguda més “tova”, però sobretot sempre amb la mà ben estesa per ajudar-nos a aixecar i seguir endavant!

Sabem que alguna vegada deixem anar algun “exabrupte” i som tossuts, però ens omple d’orgull i infinita felicitat tenir-vos com a exemples i com a pare i mare!!!

Us estimem molt


Pd. Per un post-confinament
• Amb mantes plegades,
• Amb calaixos i armaris de l’habitació tancats,
• Amb sabates al seu lloc.
I la resta que segueixi igual per disfrutar junts d’aquest magnífic camí de la vida.

Comentaris

  • Endreça l'habitació![Ofensiu]
    kefas | 14-04-2020

    Corria un acudit per les xarxes d'un pare confinat que deia: "Eren tant forts i contundents els crits del veí ordenant al seu fill que endrecés l'habitació que fins i tot jo m'he posat a endreçar la meva" . Però he notat que el confinament actua de motivador perquè els joves endrecin les habitacions sense coaccions.

  • Fills agraïts![Ofensiu]
    NADINE | 11-04-2020 | Valoració: 10


    Quina meravella tenir fills agraïts i que a sobre ho fan públic!
    Dels pares podem esperar-ho tot , el suport sempre és incondicional. Els fills quan maduren també són persones agraïdes.
    Benvinguda a aquest mega-club literari, i espero trobar més escrits teus per aquí.
    Abraçades.
    Nadine

  • Sempre al nostre costat[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 09-04-2020 | Valoració: 10

    I és que els pares, excepte algunes excepcions, sempre els tens allà, al teu costat, donant-te suport, ajudant amb caliu. Tant de bo aquest confinament acabi aviat i poguem abraçar de nou els pares. Una forta abraçada!

    Aleix

  • Magnífica prosa poètica![Ofensiu]
    Romy Ros | 09-04-2020 | Valoració: 10

    Hola Dones del Club L,
    Per fí trobo una publicació teva! És un honor per mi, comentar aquest breu text: una carta emotiva i deliciosa d'uns fills als seus pares. Plena d'agraiment i vital afecte.
    Espero que hi hagi més publicacions, no me les vull perdre per res del món...
    Una salutació molt càlida,
    Romy Ros ;)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Dones del Club L

Dones del Club L

1 Relats

4 Comentaris

444 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
El club de les dones L fa tres anys que funciona. Ens reunim per llegir i comentar i. ja de pas, expliquem expectatives del món literari.
Aquesta plataforma literària ens agrada per inspirar-nos i poder crear nous relats.
"La vida és allò que passa mentre un va fent plans" deia en J. Lenon.

Últims relats de l'autor