Capacitat de GESTIONAR

Un relat de: Joan G. Pons
Una bona gestió demana:

- Informació al detall, minuciosa, del tema o qüestió.
- Reflexió sobre possibilitats i alternatives per fer una bona resolució.
- Decisió i Execució.

Diàriament tenim Temes, Qüestions, per gestionar.
Una bona estabilitat emocional ajuda a cercar fàcilment els millors camins per una reeixida gestió.

Cal dedicar temps per gestionar. I cercar informacions complementàries . La precipitació no ajuda a una positiva gestió a les nostres decisions.

Una bona gestió es crear un camí d'aclariments als dubtes, fet de forma agradable i flexible, procurant resoldre els dubtes, cercant ampliació d'informació.

Totes, tots, estem cridats a ser bones gestores, bons gestors. Fem-ho molt bé.

************************************************

Comentaris

  • I a la política?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-09-2023 | Valoració: 10

    La bona gestió és sempre un fet que es demana a la política. La tenim nosaltres? La aplicarem millor a la vida Personal. Una forta abraçada.

    Aleix

  • Nivells[Ofensiu]
    llpages | 26-09-2023 | Valoració: 10

    Hi ha molts nivells de gestió, des del domèstic fins als gerents de grans empreses o els polítics que governen països. Però és cert que tots haurien de tenir en comú els trets que esmentes en el teu relat, llàstima que no sempre sigui així. Bona reflexió, Joan!

  • Quantes coses...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-09-2023 | Valoració: 10

    hem de gestionar diàriament. Des de petites, fins a temes de més envergadura. Una bona gestió, ens dona la possibilitat d'obtindre millors resultats.

    Molt encertat Joan.

    Rosa.

  • BON ASSAIG.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-09-2023 | Valoració: 10


    Com analitzes l'assaig està molt bé el seu contingut. Ho expliques amb molta certesa.
    "Totes, tots, estem cridats a ser bones gestores, bon gestor. Fem-ho molt bé". Aquesta frase m'ha agradat molt, Joan.

    "El títol de l'assaig no el poses amb una paraula en minúscula i l'altra totes les lletres amb majúscules. Això fa molt lleig. Així li dones importància en GESTIONAR.

    Que passes bona nit i fins demà.

    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

Valoració mitja: 10