Canvis

Un relat de: loreak

Maria es troba trista, com potser que la vida li hagi canviat tant, a pitjor. El que anava a ser el començament d'una vida d'adulta fantàstica, plena d'il·lusions i coses noves per a fer es va tornar tot el contrari. Mai hauria esperat que la seva relació de parella acabés arribant on ha arribat. Una vida sense alegria, sense riure, sense bromes, sense les petites coses que donen sentit al mon, qui li ho anava a dir. Mai hauria pensat que es repetiria el cicle, de petita i durant vint anys va viure amb uns pares desgraciats per estar junts, desgraciats per haver triat aquesta vida en parella que no va afavorir ningú. Plena de discussions, males paraules i mals humors. Maria sempre havia pensat que ella no tindria aquesta vida sota cap concepte. Que seria capaç de fer-ho millor, que no tornaria a viure en aquest mar de por, d'amargura gratuïta. I ni set anys va tardar en transformar-se en allò que tant odiava. Seguint un camí invisible els esdeveniments van anar transcorrent fins arribar al punt prohibit per ella. I ni tan sols es va adonar de com va passar, no va poder fer res per evitar-ho. Potser si. Segurament no va saber com fer-ho. Que fàcil sembla tot quan es pensa o s'imagina. I creu que ella te la culpa, com no va tenir una família acollidora no sap crear-ne una. Potser no és culpable, simplement no sap com fer-ho. I que farà? Carreró sense sortida, es turmenta. Plora, no sap per on tirar i ningú no l'ajuda, s'ofega. Es diu a ella mateixa que a tothom li pot passar, però no ho pot acceptar, a ella no. Des de petita tenia un únic objectiu, fer-ho bé, i no ha sabut. S'ha decebut tant a ella mateixa que no es pot ni mirar a l'espill. Sol veu una fracassada. Però potser no és una persona marcada, potser la seva vida passada, és això passada. La situació actual potser sol es un desamor més, com li pot passar a qualsevol, com passen cada dia. I és possible que ni tant sols sigui culpa seva. Encara que ella això no ho sap.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

loreak

4 Relats

5 Comentaris

4556 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60