Cant d'oblit

Un relat de: Abril

Canto per que t'estimo,
Ploro per que t'he d'oblidar!

El teu nom,
i el que dius.

El teu somriure,
i el que sents.

Les teves mans,
i el que fas.

Els teus ulls,
i el que veus.

Ploro d'haver-te estimat tant,
Canto per que t'oblidaré!

Comentaris

  • Bon ritme...[Ofensiu]
    natasha | 04-02-2010

    ... i millor text. Oblidar costa, però és més fàcil si s'intenta fer amb positivisme, cantant?¿ em sembla bona idea :)
    Una abraçada

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    alvar_ppcc | 04-02-2010 | Valoració: 9

    Que agoserat l'ultim vers. Bon poema, m'ha agradat. Salut.

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • sí, sí[Ofensiu]
    tramuntana | 15-08-2005

    m'agrada! està ben estructurat. m'agrada el teu estil! un petó!!

    laura^^

  • CANTA[Ofensiu]
    Plorar | 16-05-2005

    Crec que el teu cant primer amb el teu cant de l'últim vers poden donar un sentit circular al teu poema. Com la vida és un cicle que no es trenca mai. Primer ens enamorem i som molt feloços, després estem tristos i, finalment tornem a estar contents. Pel que fa a l'analisi de l'ortografia, pensa que tots aquests "perquè" van junts i amb accent. Però suposo que el que importa és el sentit i allò que vol expressar el teu poema. Segueix escrivint i no ho deixis mai perquè escriure també és una manera d'entendre el món.

    Petonets i, fins el pròxim relat!!!

  • un cant valent...[Ofensiu]
    ROSASP | 03-05-2005 | Valoració: 9

    Que difícil oblidar quan s'ha estimat, quan s'estima encara, però en el fons s'albira el cant que alleugereix la tristor i l'enyor, l'esperança de dibuixar un nou camí...
    M'agrada el poema, els sentiments que s'hi amaguen, la valentia de reconèixer que malgrat tot cal anar endavant.
    Com encara no t'havia comentat, et dono la benvinguda i espero llegir moltes coses teves.

    Una abraçada i molta inspiració!

l´Autor

Abril

3 Relats

16 Comentaris

3531 Lectures

Valoració de l'autor: 8.91

Últims relats de l'autor