Camí

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella

Z

Aquesta gran Z, que encapçala el relat és una proposta de poema visual.

Un poema el titol del qual és Camí.

Un poema per posar en una camiseta: Camí, seta.

Bén trobat, eh?

Instruccions:

La lletra ha d'estar feta a mà alçada, amb un traç ràpid i enèrgic, de manera que el tram horitzontal superior sigui més curt que l'inferior, per donar la sensació de llunyania.

Al mateix temps, el gruix de la línia diagonal ha d'anar minvant a mesura que va agafant alçada, d'acord amb les més elementals normes de perspectiva.

Per la mateixa raó, en cas que es comenci el dibuix per la part superior, el traç ha d'anar augmentat en sentit descendent.

El color del poema, així com el model i color de la camiseta, es deixa a criteri del realitzador, el qual haurà de tenir present en tot moment la teoria dels colors per obtenir uns resultats satisfactoris.

Molt important: és imprescindible que el títol del poema (Camí) figuri a la part superior del dibuix.


Avís ilegal:

Aquesta proposta només es pot dur a la pràctica sense permís de l'autor del poema.

Si algú s'atreveix a imprimir el poema en una camiseta, allà ell o ella, la responsabilitat serà exclusivament seva.

En qualsevol cas, l'autor queda eximit de qualsevol conseqüència que aital atreviment provoqui en el portador del poema.

L'autor, després d'aquesta explicació, ha quedat més llarg que ample, amb la qual cosa ja el cas es dona per tancat.

He dit.

P.D: Això és un relat?, pregunto.

Comentaris

  • Poesia abstracta. poesia concreta[Ofensiu]

    Marc, gràcies pel comentari.

    No sé si el relat és un poema abstracte o no, però de totes maneres a la poesia visual també la van anomenar poesia concreta.

    Poesia abstracta o concreta,
    tant se val:

    Una lletra a la samarreta
    i punt final.

    Jo també vaig quedar amb ganes de parlar més amb vosaltres, però haviem de tornar aviat a Girona, i vam haver de marxar d'hora.

    Seguim llegint-nos!

  • EL POETA ESCRIU, PER TAN RAONA[Ofensiu]
    Marc Freixas | 04-08-2004

    És un relat?

    És un poema?

    No és un relat;
    és diferent.

    Ull!!!!!!!

    Has de tenir en compte que en el meu POEMA ABSTRACTE ( últim relat que m'han publicat ),
    ja deixo ben clara una cosa :

    "el poeta escriu, per tan raona" ( i això si que serveix per tots els tipus de poemes, sigui quin sigui l'estil empleat ).

    T'ha servit per alguna cosa aquest comentari?

    Em deixes que te'l classifiqui com a un poema abstracte?

    ( tinc ganes d'aprofundir en aquesta matèria poètica )

    Conèixer-te va ser un plaer, encara que no vam poder parlar gaire; espero que a la pròxima tinguem temps d'intercanviar idees i pensaments literaris ( crec que hi hauria química ).

    UNA ABRAÇADA DEL MARC!!!!

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

338 Comentaris

193883 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla