Breu relat d'Anglaterra

Un relat de: xyuok

Anglaterra es un pais curios. Es una illa amb historia, tot s'ha de dir. Ja fa unes semanes que hi estic, vol directe amb Ryanair. El fet de sortir directament de Girona es fantastic, mai una ciutat petita havia volat tant alt.L' aeroport es modest, casi familiar, com l'avio. I mira que abans era de privilegiats! Ja enlairats vaig notar que hi havia forsa ambient dintre el jet, families xerrant amb veu alta, nens plorant, activitat per aqui, per alla... nomes faltaven gallines i mexicans amb bigotis! Que divertit!
Va haver-hi un moment de climax on uns anglesos proxims a mi van comensar a treure queviures i d'altres aliments. Una mica de pa, formatge, unes bosses de patates..suplint aixi el dinar que la companyia de vol no dona. Els vaig estar mirant de reull murmurant coses que per sort no entenien fins que em van invitar, llavors molt agrait vaig els hi vaig dir que no calia, thanks you very musch, ja que la mare ja m'havia preparat un bocata de truita. Com me l'estimo a la mare. Quan el vaig haver acabat em sentia tip i com a casa. La finestreta em mostraba unes vistes meravelloses, mai m'en canso. Com de costum mitja hora abans d'aterrar l'autobus alat va penetrar dins un vast i gris nuvol. Ja faltava poc. Un vol sense turbolencies no es pas un vol, les dones no poden cridar i jo no puc sentir les pesigolletes que tan m'agraden. Aterrem sense problemes, un viatje aborrit, estava indignat. Be, l'aeroport internacional de Bornemouth son uns quants barracons... ja estava a Anglaterra..
Anglaterra es un pais fantastic, ja us en parlare algun dia.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

xyuok

5 Relats

7 Comentaris

6463 Lectures

Valoració de l'autor: 8.50