Bons veïns

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella

I

El meu veí m'ha dit -M'ha agradat molt el teu poema.
El meu veí treballa de nits en una fàbrica.
Les tardes, les passa al pati de casa seva conreant l'hort.
Hi ha plantat, tomàquets, mongetes, enciams, rabanets i jo què sé quantes coses més.
Fins i tot una carbassera s'enfila per la tanca, coronada ara per una esplèndida carbassa.

II

El meu veí m'ha dit -Quina carbassa tant maca!
El meu veí treballa els matins en una oficina amb aire condicionat.
Les tardes les passa davant l'ordinador, escrivint.
Un dia em va dir que escrivia poemes, contes i altres coses per l'estil.
Fins i tot aquest any, al programa de la Festa Major li han publicat un poema.

Comentaris

  • Si fan una nova categoria...[Ofensiu]
    Ilargi betea | 15-09-2004

    ...nosaltres hi anirem de cap! ;)
    El relat que dius sobre els dos soldats també el vaig llegir, encara que tampoc recordo quin era el títol. La veritat és que era molt bó.
    Aquest últim relat ja és el segon que publico utilitzant aquesta tècnica (que m'encanta, tot s'ha de dir...), l'altre es diu "Ressaca", i tot i que el tema és molt diferent al que has llegit avui, li tinc molt d'afecte; vaig gaudir molt escrivint-lo (més que res perquè m'inspirava en un amic i me l'imaginava en aquella situació).

    Et vaig veure a la trobada, però no vam xerrar gens, espero que a la propera intercanviem alguns mots.

    Apa, una abraçada i molta màgia!

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

336 Comentaris

193444 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

La meva pàgina web: miquelbohigas.com També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla