boca fluixa (gelosia)

Un relat de: sucdetaronja

No ho puc creure! Com ha pogut fer-me això? Mira que haver-me ficat les banyes amb una altra a les meves espatlles… Com s'atreveix? I no té el que ha de tenir per dir-me res! Qui s'ha cregut per enganyar-me així? Ja l'apanyaré jo ara… I em tinc que adonar per el xuplit que porta al coll… Fiat dels demés fiat…
I l'altra… a saber com serà aquella. Serà una de les calentes que li rondaven l'altra nit. No sé per què he confiat en ell en tot aquest temps. A saber quantes més han estat…
"Riiiiiiiiing!!"
- Qui és?
- Jo.
- Puja bonic, puja. -Ara veurà aquest…
- Hola perla. Fas mala cara, com d'enfadada… Per cert, abans que se m'oblide… no tornes a fer-me cap xuplit que en casa em fan broma i es riuen de mi…
- Uops… - Em passa per boca fluixa.

Comentaris

  • Bocamolla...[Ofensiu]
    Unaquimera | 04-01-2007 | Valoració: 10

    Boca fluixa o bocamolla, boca que aboca un doll que el cervell no ha processat, boca que vessa paraules abans que el pensament les pugui censurar, boca que deixa anar un raig de sentiments desbocats directes des de la seva font: la gelosia, una emoció impulsiva i difícil de controlar que ens fa sentir uns anhels irracionals, però forts i foscos.

    Bon exemple, aquest que tu has posat!
    Ben il.lustrat el procès intern!

    Continuo interessada en els teus relats, així que tornaré passant per ells en aquest Any Nou que tot just acaba de començar...
    Feliç 2007, sucdetaronja!
    Unaquimera

  • es veritat...[Ofensiu]
    Senshi | 13-12-2006

    de vegades els pensaments ens juguen males passades... i sovint estan connectats massa directament amb la boca.
    m'agrada però el teu relat...
    una abraçada xiqueta