Bitàcola

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella

09-09-2004
Ei,! He tingut una petició de relat.
Concretament un lector em suggereix de fer una bitàcola sobre un relataire frustrat, obsessionat amb les estadístiques sobre el nombre de lectors que accedeixen als seus relats.
Bona pensada. Ara m'hi poso.

02-09-2004
Ja sóc aquí!
Res de res, desesperant!

16-08-2004
Segueixo sense rebre cap petició de relat.
Me'n vaig de vacances i no tornaré a escriure a la bitàcola fins a primers de setembre.

09-08-2004
A hores d'ara, no he rebut cap petició.

01-08-2004
Després de lo d'ahir, he decidit no mirar més les estadístiques sobre l'índex de lectura dels meus relats.
A partir d'ara només publicaré relats a petició expressa d'algun lector.

31-07-2004
Avui és el gran dia.

29-07-2004
El capítol 7 i últim encara no l'ha llegit ningú.
De fet, he observat un interès decreixent al llarg de cada capítol.
Si el primer el van llegir 14 persones, el sisè només 3 van clicar l'enllaç.
Fins i tot, dubto que l'acabessin de llegir.

25-07-2004
Acabo de publicar el capítol 4 i les estadístiques segueixen igual de decebedores.
Constato doncs, que els meus relats no interessen a ningú.

22-07-2004
La cosa no millora. Els resultats no han canviat.
Provaré d'escriure un nou relat més llarg. Per capítols.
A veure si així desperto l'interès dels lectors.

19-07-2004
Avui estic desesperat. Acabo de comprovar que ningú no llegeix els meus relats.
Serà possible que hagi caigut en l'oblit més absolut?

Comentaris

  • quina parra![Ofensiu]
    AnNna | 14-05-2005 | Valoració: 9

    doncs res, com gairebé tot el que escrius!!! feia temps que no et llegia, sí... és que m'estic columpiant bastant... a part que hi ha moltíssima gent... :S
    bé, doncs, no ho sé... original... un relat que explica el fet d'aquest relat... jo què sé com dir-ho! que és una gran paranoia molt ben feta!!!!

    petons,

    AnNna

  • Bona recomanació...[Ofensiu]
    Marc Freixas | 14-05-2005

    si senyor!!

    BITÀCOLA és aquell relat que es llegeix de baix cap dalt...

    ho trobo molt interessant i original.

    Aquestes estadístiques!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    REP UNA FORTA ABRAÇADA APRECIAT MIQUEL!!

  • ets el meu clon...[Ofensiu]
    Lluís Soler i Blanch | 23-07-2004 | Valoració: 9

    Gràcies per llegir el meu relat que vas comentar, i tambè dir-te que aquest que em vas recomanar l´he trobat molt divertit , no sé el perfil de gent que sol conectar-se a aquesta web i tampoc el tema que interessa, però penso que la puntuació, valoració és lo de menys , lo important és que no decaigui l´esperit d´escriure i publicar-ho aquí, ara que hi ha oportunitat, quan a un li bé de gust, ah i t´asseguro que a aprtir d´avui tindras el meu suport incondicional en augmentar tots els factors que tu demanes , adéu amic...

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

336 Comentaris

192699 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

La meva pàgina web: miquelbohigas.com També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla