Besades

Un relat de: andreums

Plou
bufa un fort vent
núvols grisos,
estem a cobert.



Vent del nord
que cap el sud
records s'emporta.



Records
i enyors.
Records
que no vull que tornen.



Mire endavant
d'un arbre cauen les fulles
grogues,
marcides.



Et sent,
la teva veu sent,
els teus ulls;
verds,
com aquella verda pradera
groga
de fulles caigudes plena;
mire.



Em mires
i somrius
el meu cor s'accelera
doncs t'estima;
Et mire
i t'acaricie.



Mire,
a través d'una petita finestra
com el temps passa,
com els arbres es queden nus;
nosaltres ens mirem.



Pluja,
tempesta
for vent.
Em mires,
vermella de galtes,
et faig un petó,
sent els teus
suaus llavis
acaricie les teves vermelles galtes.



Seguisc fent-te petons;
sé que t'agrada
saps que m'encanta.
Mentre,
acaricie els teus cabells
mire els teus ullets
verds com l'herba.



Et mire vermell
de tu ix un ' t'estime '.
So fort del vent
ens abracem,
fred de la pluja
ens mirem.



Allà som els dos
mirant-nos,
bessant-nos.
Lluny de tot,
prop els nostres cors.



Però la tempesta
no ens importa.
Només tu, només jo
sabem què volem
sabem que ens estimem.



T'estime, una bessada infinita i fort.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    andreums | 09-01-2008

    Moltes gràcies!

    Quan estic enamorat faig molta poesia, a la meua parella li agrada, i sempre me diu "quina sort de tindre un poeta al meu costat!"...

    Certament quan estic al seu costat, tot el món que ens envolta no existeix, només sóm ella i jo, només els nostres petons, les nostres carícies, y la seua mirada...

    Gràcies per felicitar-me l'aniversari, sí, avui faig 22 anys, canviaré ara mateix la bibliografia :) .

    Espere seguir millorant en la poesia, introduir-me en el món del relat. Per aquí tinc alguna poesia més per una altra 'musa', però aquesta és la més fort que tinc, perquè és la meua parella, i ho serà per molt de temps.

    Salutacions des de Rocafort, l'Horta Nord de València del País Valencià...

  • Maquíssim[Ofensiu]
    bufanúvols | 09-01-2008 | Valoració: 10

    O com m'agrada dir-ho: "xulo".

  • Perfecte.[Ofensiu]
    Libertas | 09-01-2008 | Valoració: 10

    Només entro de tant en tant per llegir alguna cosa, i déu ni do.
    Com bé pots llegir al títol del comentari, i també pots deduir-ho, m'ha encantat el poema.
    Amb un ritme suau, molt amansit, segon a segon, instant a instant, vas descrivint l'escena dels dos enamorats, el típic aïllament amorós, el seu univers irreemplaçable, els detalls que ho farceixen tot d'harmonia, la imaginació, que et porta ben a prop d'on son ells,...

    Perfecte.


    Per cert, avui, si és que no vas equivocar-te en fer la teva pròpia biografia, és el teu aniversari. Poeta de l'Horta, moltes felicitats!


    Abraçades.



    Libertas

l´Autor

Foto de perfil de andreums

andreums

65 Relats

48 Comentaris

66906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.26

Biografia:
Quí sóc?

Només una persona perduda en l'inmens món de la poesia;

Vaig nèixer a València un dijous 9 de Gener de 1986, ja fa 22 anys ... i vist a l'Horta Nord, a un poble on encara ens queda un poc d'horta per poder passetjar, per poder respirar, i per poder prendre inspiració.


M'encanta escriure poesia, però si no m'enamoro, no puc escriure'n, no sé escriure més que d'amor.
Tot el que escric, ho escric sense pensar gaire; tal i com surt del meu cor, tot surt de la meva ànima; tot gràcies a Macarró, que em va descobrir aquest meravellòs món.
No tinc cura de la rima, ni de la mètrica, però procuro que cada poema quede 'perfecte'...

No es que llegeixqui molts poemes, però quan ho faig, sempre m'agradan els que es fan a les lletres de les cançons. I d'aquells en Joan Miquel Oliver ànima dels Antònia Font, els Ja T'ho Diré o Lax N Busto i els Pets, entre tot altres.
M'encanta la música celta i el folk, i penso que és la millor per escriure, i la que més acompanya a l'hora de llegir.
Autors com Rosa Cedrón i Loreena McKennit són els meus preferits.



Espero que em llegisques, i t'agradin els meus poemes.


Salutacions,
Andrés des de València