benes

Un relat de: mooi

Un petit tall, aturat durant 10 minuts veient un ésser que frenat per unes benes intenta desfer-se'n. Al·lucinat encara per la situació, amb un meravellós canvi de llums i acompanyat per una música que feia embal·ladir a qualsevol, Els meus ulls oberts com taronjes fent girar el cap al voltant del que estava veient. Somnis de llibertat, provant de alliberar-se d'una sensació que tots tenim alguna vegada, agafats de mans i peus tendim a lluitar com a animals embogits provant de salvar la nostra llibertat.

Difícil situació en la que la vida es converteix en una lluita personal per defugir dels lligams que no ens permeten expresar-nos. I poc a poc ho aconseguim, una mà i gaudim d'aquella petita llibertat, experimentem per nosaltres mateixos aquella nova sensació de no haver de voler deslligar-nos de res que ens retengui i alliberem una altre mà...

...i caminem amb elles, és el que en aquell moment ens permet moure'ns d'un espai que abans lligats no ens permetia... proves i més proves que ens ajuden a intuïr que ens cal també aconseguir la mateixa llibertat amb els nostres peus... i la lluita torna a néixer, un cop lliures del tot aconseguim poder moure'ns per un espai que fins ara ens havia estat vetat, no per la seva llunyania ni per una prohibició expressa. Només per la nostra manca de movilitat. Saltem, i gaudim d'aquesta llibertat, un somriure ens pot venir al cap mentre no parem de moure tot el nostre cos buscant totes les noves opcions que ens dóna el ser lliures. I sentim noves sensacions...

Una música sona i aturat davant aquestes imatges faig girar el cap al voltant d'aquestes meravelloses benes...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de mooi

mooi

5 Relats

7 Comentaris

6028 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00