Avui plou

Un relat de: Hannah

Avui plou, hi he pensat que el cel és gris com el nostre amor. Miro els núvols i veig com fan caure la pluja amb força i esperança. Les fulles dels arbres que es veuen des de la meva habitació molles i brillants com els teus ulls demanat una carícia o un petó.
Avui plou i no puc sortir a recordar-te, puc descriure els sentiments grisos com el dia, però no estimar-te.
Vull que es faci fosc i somiar en un dia en el que ens vam retrobar continuar junts en aquell món on res ens separava. Avui plou i el dia no és clar com el teu somriure, et vull abraçar i vull sortir, però el rancor del mal amb menjar per dintre. No vull oblidar-me, com la gent que s'oblida dels dies de pluja, i angoixa. Tampoc vull recordar-te com un miratge enmig del desert.
Però avui plou i l'amor s'apaga com una espelma enmig del vent. Aquell núvol que porta la grisor i l'angoixa s'esvaeix i surt un raig per darrera aquestes muntanyes de tots colors. El primer que sobresurt és el groc com el teu somriure i la teva mirada, després el vermell, amb la passió i la mirada en que em miraves, el verd que hem recorda i hem torna l'esperança de tornar-te a veure i a estimar, el blau mig enfosquit que em fa veure el que vaig perdre quan ens vam deixar d'estimar.

Ja es de nit i penso que es hora de somniar, però hem pregunto en què puc somniar si no t'estimo, no vull somniar en que tot es troba trencat i desfet, no vull somniar que no et tronaré a veure encara que se que es veritat.
Somio i somio, sento la teva passió encara recorren el meu cos d'aquella manera, i se'm escapen els plors i les ganes d'abraçar-te.
M'agradaria sortir i intentar trobar-te en aquell parc on ens vam conèixer i tornar a començar allò que vam deixar sense saber perquè!

Comentaris

  • Avui plou[Ofensiu]
    NoKia | 10-07-2006

    El títol em porta milers de records...

    :D


    Cuida't!




    nOKia

l´Autor

Foto de perfil de Hannah

Hannah

88 Relats

92 Comentaris

93704 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Una matinada de gener del 89 em va veure néixer.
A fora bufava el vent glaçat, i l'hivern em va donar la benvinguda.
Sóc del país del Cava, i tenim la Festa Major més típica. M'agrada el meu poble, la meva vila.

Sóc una noia d'aire i pertanyo al regne d'Acuari.

Potser perquè sóc tímida, m'agrada tant escriure.
És una facinació que sempre he tingut present, però des de fa un temps, em va be per desfugar-me i passar-m'ho bé.

Sóc quiromassatgista I osteopata. M'agrada treballar amb les mans.

A part de la lletra, la música em fa somniar, i em transporta a altres planetes.
Tan em pot agradar una de relexant com el rock ben tocat.
Lax'n'Busto em fascina.
I he tocat la bateria durant dos anys.



La gent que em coneix diu que visc en un altre món, i és ben veritat; m'agrada molt somniar!
Sóc d'aqui, però també estic per allà...

Sóc una romàntica sense remei, malalta de l'impossible, i amb uns quants desitjos que escriuré a la carta als Reis.



Enamorada de la vida, de tots els sentiments i sorpreses. Orgullosa de ser qui soc.

Per si voleu qualsevol cosa, el meu correu electrònic:
hippy_vila@hotmail.com

I el meu reconet de les lletres:
www.ikebana19.blogspot.com