Avui no m'has mirat

Un relat de: S1L3nC1

Avui no m'has mirat.
Has passat pel meu costat i no m'has mirat.
He intentat apropar-me a tu i no m'has mirat.

T'he preguntat per la noia d'ahir i no m'has contestat.
Has dit algo sense sentit i no m'has contestat.

M'he assegut al teu costat i m'has abraçat.
Dius que l'estimaves, ploraves i m'has abraçat.

He intentat ajudar-te i no he pogut.
Volia dir que jo t'estimo i no he pogut.

~ - ~

Comentaris

  • donablanca | 14-02-2005 | Valoració: 10

    volia dir que t'etimo i no he pogut.
    en realita ja ho has fet.
    l'amor és universal, que més dona a qui va dirigit.

  • Com dir que...[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 29-11-2004

    No és tan fàcil, de vegades, dir que estimes, i menys en aquesta situació. Espero que ja no et trobis en quelcom així, i que ja ho hagis anat superant. M'agraden els teus poemes: són directes i diuen el què volen dir.

    Una abraçada!

  • Thks![Ofensiu]
    S1L3nC1 | 25-10-2004

    Dns mlts gracies!!! xDDD, m'alegra el que has dit de M'he equivocat, pq va x algú molt especial x mi. Però ho ha llegit i em penso que no se n'ha adonat... xDDD què hi farem. Jo també he llegit algunes coses teves i són força bones; ja te'n comentaré alguna!

  • brideshead | 21-10-2004 | Valoració: 9

    Eiiiii !!!! Que no he dit pas que no m'agradés el teu comentari !!!! Només que n'hem fet diferents interpretacions.
    He llegit els teus tres poemes i m'agraden. M'agraden i molt. Vinga! A seguir escrivint !
    Un petonet!
    (Per cert, el "M'he equivocat" hauria de commoure algú.... felicitats també per aquest).